lancaster Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Ja, så gjorde jeg, som mange andre gjør etter noen måneder, jeg formaterte. Denne gangen hadde det faktisk gått 11 måneder siden jeg formaterte sist. Men det jeg syns er så rart, er at den nå bruker minst dobbelt så lang tid på å starte opp, til tross for at jeg har nesten ingen programmer instalert, og vært litt agressiv på å kutte ut servicer som den skal kjøre. Maskinen funker absolutt som den skal, men bruker da altså i alle fall dobbelt så lang tid til å starte opp. Syns det er plagsomt at MS skal presse grensene på hardware hele tiden. Maskinen min er en xp2500 512 ram, og det er vel egentlig alt som er nødvendig å vite tror jeg? Så, alle tips, meninger og ytringer om dette hadde jeg satt stoor pris på. - Steffen Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Har du husket å legge inn drivere for hovedkortet? Det følger med en CD med alle hovedkort, det går tregt uten disse. Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Har lastet ned nyeste fra nvidia ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå