Gå til innhold

Philips telefoner på vei inn i markedet.

Anbefalte innlegg

I fare for å starte en ny tråd som er skrevet andre steder så sier jeg beklager. Søkte rundt og fant ingen.

Var inne på Elkjøp sine hjemmesider og ser at de har flere nye modeller fra Philips i salg der. Noen av de ser jo faktisk ganske bra ut..

Noen her inne som vet noe om disse telefonene? De er ikke nevnt med ett ord på philips sine norske hjemmesider, og veldig lite informasjon generelt på elkjøp sine sider.

Fant litt info ute på nettet, men kunne tenke meg å få høre om det er noen her ute som har vært å handlet hos elkjøp og vil dele sine erfaringer med oss andre. Kunne tenke meg å kjøpe en 355 eller 535 som "kone-mobil". :D

Spesielt 355 og 755 modellene virker jo som interessante alternativ til SE og Nokia sine tlf...

Bathny

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

He, he. Er klar over at Philips ikke er ny på markedet ja..

Har selv hatt en Diga en gang. Husker ikke helt om det var Philips som hadde typen Digiflip, som var min første mobil. Tror det var i 95-96! :D

Var ute etter brukererfaringer i forhold til de nye telefonene som kommer derfra nå. Mobile-review har en del tester, men kunne tenkt meg å vite hva kjøpere synes da. Hvis noen har kjøpt da? :hmm:

Bathny

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...