Gå til innhold

DSS-25 til en billig penge..


Anbefalte innlegg

Oppgraderte nettopp softwaren i telefonen min og det gikk helt uten problemer..

Software R2L001 til K700i

 

Adapteret kjøpte jeg fra mytrendyphone.dk til kun 399kr og 19kr i frakt

Fikk utstyret i dag og det gikk rett gjennom tolla uten å bli stoppa, andre

gang på rad etter å ha bestilt hos den danske nettbutikken :thumbup:

Endret av ArticOC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var ett bra kjøp! Jeg kjøpte min DSS-25 fra Forbrukershop og den kom på 612,- inkl frakt. Hvor lang var leveringstiden?

Leveringstiden var ca 2uker da de ikke hadde den på lager.

 

Det geniale er at de bestandig sender som brevpost uten noen fraktpapirer eller annet. Begge ganger jeg har bestilt har verdien vært over 200kr., men har aldri

blitt stoppa alikevel :p

 

Betaler bestandig med visa når jeg handler hos den sjappa, og veldig fornøyd med service, tenkte bare å nevne dette, da sikkert flere er skeptisk til en ukjent utenlandsk nettbutikk!

 

Tror ikke det er noen stor forskjell mellom DSS-20 og 25..

Jeg fikk levert DSS-25 av mytrendyphone.dk

 

I.flg ryktene skal det komme en ny firmware denne uken, dette er noe som SE skal ha bekreftet selv (www.esato.com)

Endret av ArticOC
Lenke til kommentar
Er det der BARE en ting til å oppdatere software med?

Synes det høres litt drøyt ut av folk skal betale 400,- for å fikse telefonen som de betalte dyre dommer for..

Neida, den brukes også som lade-stasjon og til å overføre data og å synke med.

Som en også kan gjøre via kabel eller blåtann ;)

 

Synd SE ikke shipper DSS-25 med, evt. en kabel som hadde fungert med Update Service'n..

Lenke til kommentar
DSS-25 koster forøvrig 378,- hos Telebutikken...

Joda, billig det der.. men slapp unna med bare 19kr. i frakt så godt fornøyd jeg også..

 

Dessuten kjøpte jeg nytt deksel til k700i (alle sidene for 249kr.)

K700i`en min har fått smake nøkkelknipper og alt annet jeg pleider å ha i lomma mi, så den så ikke ut før jeg fikk nydekselet :)

Lenke til kommentar

Man kan bruke andre sonyericsson mobiltelefoner for eksempel t630. Jeg kjøpte den hos www.mytrendyphone.dk Det går kjempefint å bruke t630 i en dss-25. Har sendt over noen bilder med den og ladet telefonen. Hvilken telefoner som dss-25 støtter kan du fimme ut når man bestiller den, eller www.sonyericsson.com og på pakningen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Var ett bra kjøp! Jeg kjøpte min DSS-25 fra Forbrukershop og den kom på 612,- inkl frakt. Hvor lang var leveringstiden?

Leveringstiden var ca 2uker da de ikke hadde den på lager.

 

Det geniale er at de bestandig sender som brevpost uten noen fraktpapirer eller annet. Begge ganger jeg har bestilt har verdien vært over 200kr., men har aldri

blitt stoppa alikevel :p

 

Betaler bestandig med visa når jeg handler hos den sjappa, og veldig fornøyd med service, tenkte bare å nevne dette, da sikkert flere er skeptisk til en ukjent utenlandsk nettbutikk!

 

Tror ikke det er noen stor forskjell mellom DSS-20 og 25..

Jeg fikk levert DSS-25 av mytrendyphone.dk

 

I.flg ryktene skal det komme en ny firmware denne uken, dette er noe som SE skal ha bekreftet selv (www.esato.com)

Hvis den sendes som brevpost, er det ikke da større sjanse for at den blir ødelagt?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Får ikke dss-25 til å fungere med FMA. Skal den fungere som lader må du plugge i originalladeren i stasjonen. Har prøvd å startet flere tråder og lest andres tråder om dss-25/FMA og finner ikke noe svar.

hmm.. fma virker fint med DSS-25 hos meg. Har ikke gjort noe spes. for at det skal virke heller. Bare velger com-porten som DSS-25 bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...