Re-Offender Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Oppgraderte nettopp softwaren i telefonen min og det gikk helt uten problemer.. Software R2L001 til K700i Adapteret kjøpte jeg fra mytrendyphone.dk til kun 399kr og 19kr i frakt Fikk utstyret i dag og det gikk rett gjennom tolla uten å bli stoppa, andre gang på rad etter å ha bestilt hos den danske nettbutikken Endret 20. oktober 2004 av ArticOC Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Var ett bra kjøp! Jeg kjøpte min DSS-25 fra Forbrukershop og den kom på 612,- inkl frakt. Hvor lang var leveringstiden? Lenke til kommentar
adale Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hva er forskjellen mellom DSS-25 og DSS-20? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Var ett bra kjøp! Jeg kjøpte min DSS-25 fra Forbrukershop og den kom på 612,- inkl frakt. Hvor lang var leveringstiden? Leveringstiden var ca 2uker da de ikke hadde den på lager. Det geniale er at de bestandig sender som brevpost uten noen fraktpapirer eller annet. Begge ganger jeg har bestilt har verdien vært over 200kr., men har aldri blitt stoppa alikevel Betaler bestandig med visa når jeg handler hos den sjappa, og veldig fornøyd med service, tenkte bare å nevne dette, da sikkert flere er skeptisk til en ukjent utenlandsk nettbutikk! Tror ikke det er noen stor forskjell mellom DSS-20 og 25.. Jeg fikk levert DSS-25 av mytrendyphone.dk I.flg ryktene skal det komme en ny firmware denne uken, dette er noe som SE skal ha bekreftet selv (www.esato.com) Endret 20. oktober 2004 av ArticOC Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg ringte Forbrukershop å spurte og da fikk jeg den tilsendt som brev med faktura, bra service.. hipp hipp Problemet er leveringstiden fra utlandet, jeg klarer ikke vente så lenge. Betaler gjerne 200,- ekstra for å få varen på ett par dager. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Er det der BARE en ting til å oppdatere software med? Synes det høres litt drøyt ut av folk skal betale 400,- for å fikse telefonen som de betalte dyre dommer for.. Endret 20. oktober 2004 av Excelsion Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Er det der BARE en ting til å oppdatere software med?Synes det høres litt drøyt ut av folk skal betale 400,- for å fikse telefonen som de betalte dyre dommer for.. Neida, den brukes også som lade-stasjon og til å overføre data og å synke med. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Er det der BARE en ting til å oppdatere software med?Synes det høres litt drøyt ut av folk skal betale 400,- for å fikse telefonen som de betalte dyre dommer for.. Neida, den brukes også som lade-stasjon og til å overføre data og å synke med. Som en også kan gjøre via kabel eller blåtann Synd SE ikke shipper DSS-25 med, evt. en kabel som hadde fungert med Update Service'n.. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 DSS-25 koster forøvrig 378,- hos Telebutikken... Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 FYI så koster den 277 fra dangaard, så kan dere selv regne ut fortjenesten til butikkene Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 DSS-25 koster forøvrig 378,- hos Telebutikken... Joda, billig det der.. men slapp unna med bare 19kr. i frakt så godt fornøyd jeg også.. Dessuten kjøpte jeg nytt deksel til k700i (alle sidene for 249kr.) K700i`en min har fått smake nøkkelknipper og alt annet jeg pleider å ha i lomma mi, så den så ikke ut før jeg fikk nydekselet Lenke til kommentar
robot Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Man kan bruke andre sonyericsson mobiltelefoner for eksempel t630. Jeg kjøpte den hos www.mytrendyphone.dk Det går kjempefint å bruke t630 i en dss-25. Har sendt over noen bilder med den og ladet telefonen. Hvilken telefoner som dss-25 støtter kan du fimme ut når man bestiller den, eller www.sonyericsson.com og på pakningen. Lenke til kommentar
huber Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 kjøpte den hos directmobiles for 280.- inkl. frakt Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Var ett bra kjøp! Jeg kjøpte min DSS-25 fra Forbrukershop og den kom på 612,- inkl frakt. Hvor lang var leveringstiden? Leveringstiden var ca 2uker da de ikke hadde den på lager. Det geniale er at de bestandig sender som brevpost uten noen fraktpapirer eller annet. Begge ganger jeg har bestilt har verdien vært over 200kr., men har aldri blitt stoppa alikevel Betaler bestandig med visa når jeg handler hos den sjappa, og veldig fornøyd med service, tenkte bare å nevne dette, da sikkert flere er skeptisk til en ukjent utenlandsk nettbutikk! Tror ikke det er noen stor forskjell mellom DSS-20 og 25.. Jeg fikk levert DSS-25 av mytrendyphone.dk I.flg ryktene skal det komme en ny firmware denne uken, dette er noe som SE skal ha bekreftet selv (www.esato.com) Hvis den sendes som brevpost, er det ikke da større sjanse for at den blir ødelagt? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Hvis den sendes som brevpost, er det ikke da større sjanse for at den blir ødelagt? Ikke så nøye, små verdier det snakkes om.. dessuten tror jeg mytrendymobile hadde sendt ny om så var tilfelle Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Fungerer DSS-25 ilag med FMA? Vurderte å kjøpe blåtann dongel til stasjoner maskinen min slik at jeg kan bruke FMA på den også, men DSS-25 ville jo vært mye bedre å kjøpe, for da kan jeg jo oppgradere firmwaren også. Fungerer den som lader også? Koster forresten bare 16,89£ hos DirectmobileAccessories Endret 6. januar 2005 av phoen|x Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 det kjipe med å oppdatere k700 over nettet er at SE har ikke lagt ut de 2 siste oppdateringene, første gang vistnok pga av at oppdateringen slettet kontakter osv snakket med en support man hos de og han visste ikke når de evnt. la ut siste versjon Lenke til kommentar
huber Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Får ikke dss-25 til å fungere med FMA. Skal den fungere som lader må du plugge i originalladeren i stasjonen. Har prøvd å startet flere tråder og lest andres tråder om dss-25/FMA og finner ikke noe svar. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Får ikke dss-25 til å fungere med FMA. Skal den fungere som lader må du plugge i originalladeren i stasjonen. Har prøvd å startet flere tråder og lest andres tråder om dss-25/FMA og finner ikke noe svar. hmm.. fma virker fint med DSS-25 hos meg. Har ikke gjort noe spes. for at det skal virke heller. Bare velger com-porten som DSS-25 bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå