Wazu Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Vel, har gått og tenkt på å lage et blowhole på toppen av kabinettet en stund nå. For et par uker siden kjøpte jeg en 120mm UV-reaktiv vifte, men har ikke fått tid til å lage blowholet før idag. Begunnte med å borre ut alle pop.naglene som holdt toppem av kabisset fast, før jeg tok en stikksag og skjærte hullet, som dere kan se ble ganske vellykket: Kantene ble "litt" ujevne, så jeg tok og kuttet opp en gammel ledning og brukte isolasjonen til list, noe som ble veldig vellykket og velseende ut om jeg skal si det selv: Da var det bare å nagle på lokket med nye pop-nagler, og skru på vifte+grill, og det ble seende slik ut: Så? Hva synest dere? Kommentarer er veldig velkomment. Tempen på CPU-en min gikk ned med ca 8 grader, fra 44 til 36, så det var en stor forbedring. Anbefaler alle som har mulighet til å lage et blowhole, det ser utrolig fett ut, og hjelper veldig på temperaturene Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Nice. Ble ganske stilig Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Nice. Ble ganske stilig Ditto! Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Ble bra det Hvilken vifte er det du har brukt? pain: Så det var du som var grunnen til at jeg ikke kunne kalle meg for bare "Pain"! hehe... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 eh... suger luft inn eller "blower" ut? Sikkert siste (da varmen stuger) -> er det ikke fare for undertrykk? Hvilke andre vifter har du i? ellers; stillig.... dersom du liker pastell/neon farger Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 tøfft, har planer om å gjør noe lingnende Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Viften, som for øvrig er en slik en, blåser ut den varme luften. Til å suge inn luft har jeg to slike vifter nede på siden av kabinettet. kjører jeg blowhole-viften på fullt blir det litt undertrykk, ettersom den sammen med PSU-viften suger ut mer luft enn det blir sugd inn, så jeg kjører den bare på sånn halvfullt. Lenke til kommentar
Romund Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Har nesten gjort det samme:D Bare at jeg tok stikksaga og sagde ut et 5 ganger så stor hull på side døra:P Så satt jeg inn ett Sunbeam Window +scorpion etch:D Jeg kuttet ikke ledning jeg da.. jeg fikk med gulldekorasjonslist.. Nesten samme som din:P bare at gullfarge! Resultatet ble knall Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Har samme kabinettet selv. Ble kjempestilig det der! Er jo i grunn ganske god lufting i kabinettet fra før, da. Jeg har de to medfølgende viftene til kabinettet snurrende på 5V, og PSU til å trekke ut. Er ca 30grader i kabinettet. Fint at du har gjennomført stil i kabinettet! Alt grønt! Foreslår at du setter vanlige viftegriller foran viftene i sidedøra istedenfor de som henger fast i kabinettet. Blir stiligere, og stillere, og matcher den i taket! Lenke til kommentar
Romund Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hei! Belgen Har ikke digital kamera.. men skal få en kamerat til å ta bilder av maskina. Kommer vel snart håper jeg Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 takker for den positive repsonsen. gjennomført stil var noe jeg hadde i bakhodet da jeg bestillte nye vifter og slikt til kabinettet, liker det best sånn. De medfølgene juletrelysene var kule, men litt masse farger i lengden. Har tenkt på å bytte ut de to viftegrillene på siden med noen standard, men glemte det helt når jeg bestillte blowhole-viften, ellers hadde nok det blitt gjort samtidig. men skal huske på det til neste gang. håper du får tak i et kamera Romund, har lyst til å se bilder av det du har gjort. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 ble stilig .. tenkt å gjøre det samme med mitt.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 *Kremt* Altså, dere? Blowhole betyr nok ikke det dere tror det betyr. Kan da umulig hete det??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå