Gå til innhold

Hva kan en forvente av en ny LCD-skjerm?


Pendleren

Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen!

 

Jeg har nettopp kjøpt meg en ny Samsung 710T 17" LCD-skjerm. Til fortvilelse og irritasjon har jeg fått med på kjøpet to døde pixler, en rød og en blå. Har lest tidligere innlegg her på forumet og fått forståelse for at det kanskje skal litt mer til enn som så for å reklamere. Det er imidlertid vist til den generelle angrefristen ved nettkjøp (som jeg har foretatt). Vurderer dette alternativet, men lurer litt på hva en egentlig kan forvente av en ny skjerm i denne prisklassen (ca kr 4000). Hvor stor er sannsynligheten for at den nye skjermen (helst samme type) jeg eventuelt erstatter denne med er like "dårlig" eller verre enn den jeg returnerer?

 

Takker for gode innspill til mitt " store dilemma" ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har testet en god del LCD-skjermer nå, og det er egentlig ganske sjelden jeg ser døde piksler. Når man tar slagstallene i betraktning er det ikke så himla mange som klager på dette heller. Jeg kan garantere deg at det er ganske mange flere som kjøper LCD her på forumet enn de som klager på døde piksler. Problemet ser bare større ut enn det faktisk er siden det er de som er minst fornøyd som skriker høyest...

 

Det er umulig å gi noen garantier, men det skal være en brukbar sjanser for at den neste er feilfri.

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp kjøpt meg en ny Samsung 710T 17" LCD-skjerm. Til fortvilelse og irritasjon har jeg fått med på kjøpet

Rare greier. Har ikke sett døde pixler på LCD på flere år, og ingen skriver kommentarer på det på noen produkter heller UNTATT på disse Samsung 710 skjermene. Har sett flere produktkommentarer og mailer om det på dem...

 

Er dette en svakhet ved panelene som bruker i 710T og N skjermene, eller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...