Møkkalasset Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Det var noko eg gjorde gale når eg skulle ehnte bilder frå mitt Ixus 430 så blei det sletta. kas program skal eg bruke for å prøve å hente dei til bake. Det var ikkje noen spess viktige bilder med vil prøve å få dei tilbake slikt skal ikkje sje arg :-/ Lenke til kommentar
temo Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Er ikke så veldig dreven på dette, men jeg bruker et program som heter PC Inspector smart recovery. Funker bra det. Programmet finner kun de siste bildene på kortet. Skal du ha mulighet til å finne igjen de slettede blidene må du ikke ta flere bilder med kortet. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Ja det er grett nok med bruker du minne kort leser? Lenke til kommentar
Jove Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Har sendt deg PM.. Fikk du noe ut av det? Finnes mange tråder om dette, men problemet er vel å finne dem. Prøv Jpegdump-programmet jeg linket til. Du bør ha en kortleser, om kameraet ikke oppfører seg som en ekstern harddisk. mvh Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 søren og at ikkje kameraet oppførerseg som ein ekstern hd :-/ Mem viss eg greier å slette fleire kilder skal eg kjøpe meg minne kort leser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå