kaiern Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Gåte har minikonsert på platekompaniet på Oslo City den 23. oktober kl. 13.00. Det er signering av plater osv og. Noen som skal dit? Selv skal jeg dit bare for gøy, og fordi jeg ikke har hørt så allt for mye mye Gåte Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 kl. 13.00. Altfor tidlig, selv om jeg hadde bodd der. Og nei, gidder nok ikke dra inn til Oslo (en time med tog) for noe sånt. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hadde vært jævlig kult, hadde det ikke vært for at det koster tid og flesk å dra til Oslo, pluss at jeg har skole Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hadde vært jævlig kult, hadde det ikke vært for at det koster tid og flesk å dra til Oslo, pluss at jeg har skole På lørdager også? Det må være kjipt. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hadde vært jævlig kult, hadde det ikke vært for at det koster tid og flesk å dra til Oslo, pluss at jeg har skole På lørdager også? Det må være kjipt. åjj, var det på lørdag??? kanskje jeg tar meg en tur Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Ja H4ngm4N, du tar deg en tur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå