DH Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 http://home.no.net/krikvam/dled.png Jeg får opp den som er altså * * * ^ * = rød ^ = grønn Noen som kan fortell hva jeg kan gjøre for at den ikke skal henge seg der?? plis hjelp meg trenger hjelp! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Du mener "Initializing Video Interface"? Da har den vel problemer med å finne skjermkortet. Sjekk om det står riktig i, og er av rett type. Prøve et annet. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Min erfaring er at disse lysene lyser slik de føler for det der og da. Når først noe er feil kan du få merkeliger resulater fra disse lysene. Jeg ville ikke fulgt dem blindt, men gjort en "standard" sjekk av installasjonen. -sjekk at alle kort og rambrikkene sitter ordenltlig i sine slotter. -sjekk at strømkabler sitter ordentlig i posisjon. -tenk evt om du har riktig posisjon på avstandskruene i kabinettet (dersom du har skiftet hovedkort i et kabinett kan det hende at avstandsskruene står på forskjellige plasser. Lite trolig, men absolutt mulig) -sjekk med f.eks bare èn minnebrikke om gangen. Ofte minne som skaper krøll. -ta en CMOS restart, dvs sett cmos jumper til "reset" og la den stå der i 10-15sek før du setter den på plass igjen og restarter. ... og sikkert mange andre ting DrE Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hva slags maskinvare har du i maskinen din? hvis du bruker et veldig gammelt agp kort i et nytt hovedkort kan du få en slik feil pga forskjellige spenningskrav... Lenke til kommentar
DH Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg har msi k8n neo hk 3d kort har jeg geforce 4200 ti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå