TriNitroToluen Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Kammeraten min har kjøpt et demo A7N8X Deluxe hk fra komplett. Vi har hatt store problemer me å få dette til å funke skikkelig. Vi har endelig funnet feilen, BIOS'en er flasha med en A7N8X-X BIOS. Har jo selvfølgelig prøvd å flashe om, men får hele tiden beskjed om at BIOS'ene ikke stremmer over ens. Har noen der ute et smart triks for å force en flashing med awdflash, eller et annet program? På forhånd takk. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Det skal gå og tvinge flashe programet til og overskrive den gamle. Husker ikke akkurat hvordan man gjør det men prøv og skive (navnet på flashe prog) ? eller /? og se hvilke altenativer du får opp. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Her har du kanskje det du trenger å vite Lenke til kommentar
ZLacK Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hvordan finne ut om det er feil bios? tror jeg har samme problem med et hovedkort som jeg skaffa. Det var brukt. Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 bruka AIDA32 f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå