Sevenord Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 dette høres kanskje teit ut, men spørsmålet er som følger: Er det noen her som tror dem kan klare å lage et lite program som logger seg inn på serveren min for å slå den av? Altså, slik at istedet for at jeg må logge på med eksternt skrivebord og trykke med fram til avslutt, så kan jeg bare ha et ikon på skrivebordet som er linket til et lite program som gjør dette helt automatisk? Jeg vet ikke om dette er mulig, men det burde jo være det... Jeg har 0 peiling, men noen av dere vet sikkert om noen skulle ønske å prøve seg så skal de få det de trenger av passord etc. Serveren står ikke på internett så det betyr ikke noe likosm... Lenke til kommentar
Klette Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 last ned pstools, bruk pshutdown (ellernoe) med parameter som en snarvei. Les manualen, tror du finner det ut =) Pstools finner du på google Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 hva med ett lite batch-script?? net use \\server\ipc$ passord /user: brukernavn shutdown -m \\server -t 00 er ikke helt sikker på den shutdown -m \\server -t 00, men jeg tror det skal være riktig alt den gjør er å logge seg inn og bruke en exploit, denne exploiten er muligens fjernet Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 ah, supre greier, takk til dere begge to. Jeg skal teste det ut når jeg kommer hjem Det var et slikt batch-script jeg tenkte på ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå