Tdale Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hvis jeg kjøper en ny Dual layer brenner, vil Ulead DVD workshop automatisk "forstå" at brenneren kan brenne over 8Gb, eller må jeg ha et program som støtter dual layer brenning for at det skal virke? Tommy Lenke til kommentar
geokri Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 har du funnet plater for dual layer til en fornuftig pris da? Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 har du funnet plater for dual layer til en fornuftig pris da? Nei, platene er dyre foreløpig, men det var ikke det jeg spurte om... Tommy Lenke til kommentar
gussen Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 ULEAD DVD WORKSHOP Dual Layer DVD Hei, Last ned patch for v. 2.2 av DVD Workshop, og det skal være bare å sette igang med brenning. Programvaren skjønner selv at du har en Dual Layer stasjon/palte. LINK: http://www.ulead.com/dws/features4.htm Ulead sier: Support for Dual Layer DVD Drives Dual-layer burning technology offers twice the storage capacity (8.5 GB) of single-layer DVD discs. Using dual-layer DVD burners, users can now burn their own long-form video projects such as seminars, live events and independent films on a single disc. DV123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå