Gå til innhold

Michael Moores løgner

TJ

Anbefalte innlegg

*snip*

Hmm, føler igrunn at det begynner å skli ut kraftig her nå og ligner mer en krangel. Kommer ingen vei med å bare sette ord mot ord. Du hevder så fint selv at du har fakta, men du er svært så sparsom med å komme med dem og veldig rask til å avfeie andre fakta som ikke passer med din oppfatning.

Når postene begynner mer å angripe person fremfor sak da sier jeg takk for meg. Slikt holder jeg meg over, som jeg allerede skrev i forrige post. Skal man poste her så synes jeg man bør lære å oppføre seg nogenlunde skikkelig og normalt.

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990

Jepp, bare bruk "I'm a victim" tonen og stikk. Den er velbrukt her pa forumet, og blant annet av Kerry, selv om jeg, og alle andre, angriper det du og han sier, og ikke personen.

Du presenterte ingen fakta i dine innlegg, sa det var liksom ingen fakta som jeg kunne ha avfeiet...

Lenke til kommentar
Jepp, bare bruk "I'm a victim" tonen og stikk. Den er velbrukt her pa forumet, og blant annet av Kerry, selv om jeg, og alle andre, angriper det du og han sier, og ikke personen.

Nok engang, et latterlig utsagn fra deg. Har aldri påberopt meg noen offer-rolle. Alt jeg sa var at jeg ikke ønsket å fortsette en diskusjon med noen som ikke klarer å oppføre seg skikkelig.

Kunne selvsagt fortsatt i samme stil tilbake:

Ponget var nettopp å illustrere at noe her og noe der kan være løgn, men når man tar det små bitene og setter sammen vil man få et bildet som gir et mer riktig bilde av virkeligheten.

Heh. Michael Moore liker folk som deg.

Heh. G.Bush liker folk som deg.

Og satt frem utsagn som: "Er du helt dum i huet eller?" hvis du skulle si noe jeg manglet videre argumenter for, men jeg ser ikke helt poenget i det.

Føler også at man har kommet inn i en blindgate når dine aller fleste utsagn kan brukes rett tilbake mot deg. Har tom. forsøkt å illustrere det ved å faktisk gjøre dette helt direkte et par ganger.

En krangel med deg er ganske underholdende(om ikke annet) men når underholdningsverdien forsvinner og erstattes av utsagn som "er du tykk i skallen" etc. ser jeg ingen umiddelbar grunn til å fortsette videre.

PS! Som et tips til deg så kan det lønne seg å holde seg unna drittslenging når man snakker/skriver med noen. Hold deg unna dette og presenter fakta på en skikkelig dokumentert måte(dukumnter gjerne også hva som gjør dine fakta mer gjeldene enn andre fakta) så vil sikkert flere diskutere med deg.(Utifra ditt eget utsagn er jeg tydeligvis ikke den første som ikke ønsket å fortsette videre krangling med deg, men dersom dette ikke har skjedd så stryk siste setning.)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Føler også at man har kommet inn i en blindgate når dine aller fleste utsagn kan brukes rett tilbake mot deg. Har tom. forsøkt å illustrere det ved å faktisk gjøre dette helt direkte et par ganger.
Eh, ja, og du gjor det helt idiotisk. Utsagnet om at Moore liker folk som deg avhenger direkte av sitaten din. Du sier at det ikke gjor noe om mange sma biter av noe er logner, sa lenge man klarer a vise det store bilde. Det er akkurat slik Moore tenker, og det er akkurat slik filmene hans er.

Hva det har med Bush a gjore, vet ikke jeg, men du provde a anvende det tilbake mot meg, selv om du ikke la inn samme relevans, som a si hvorfor Bush ville likt en person som meg. Det er bare barnslig "hermelek" som du driver med.

En krangel med deg er ganske underholdende(om ikke annet) men når underholdningsverdien forsvinner og erstattes av utsagn som "er du tykk i skallen" etc. ser jeg ingen umiddelbar grunn til å fortsette videre.

Nei, men hvis du seriost ikke kan plugge deg inn i saken, sa ma du vaere tykk i skallen. Unnskyld for at jeg ma si det sann, men jeg nar en person ikke klarer a se at 1+1=2 sa har det noe feil.

Hold deg unna dette og presenter fakta på en skikkelig dokumentert måte(dukumnter gjerne også hva som gjør dine fakta mer gjeldene enn andre fakta) så vil sikkert flere diskutere med deg.(Utifra ditt eget utsagn er jeg tydeligvis ikke den første som ikke ønsket å fortsette videre krangling med deg, men dersom dette ikke har skjedd så stryk siste setning.)

Problemet er at jeg gjor akkurat det, presenterer fakta pa en dokumentert mate, men sa gidder ikke folk som deg a akseptere disse faktaene, og bare fortsetter a si alt dere sa for faktaene ble presentert, selv om faktaene viser at dere tar fullstendig feil, eller at dere har bare diktet opp en masse tull.

Da er det ikke rart at jeg sier du er tykk i skallen, nar du sier en ting, jeg motbeviser det med fakta, ogsa sier du det samme opp igjen.

Lenke til kommentar

Hold deg unna dette og presenter fakta på en skikkelig dokumentert måte(dukumnter gjerne også hva som gjør dine fakta mer gjeldene enn andre fakta) så vil sikkert flere diskutere med deg.(Utifra ditt eget utsagn er jeg tydeligvis ikke den første som ikke ønsket å fortsette videre krangling med deg, men dersom dette ikke har skjedd så stryk siste setning.)

Problemet er at jeg gjor akkurat det, presenterer fakta pa en dokumentert mate, men sa gidder ikke folk som deg a akseptere disse faktaene, og bare fortsetter a si alt dere sa for faktaene ble presentert, selv om faktaene viser at dere tar fullstendig feil, eller at dere har bare diktet opp en masse tull.

Da er det ikke rart at jeg sier du er tykk i skallen, nar du sier en ting, jeg motbeviser det med fakta, ogsa sier du det samme opp igjen.

Du presenterer fakta? Hva legger du i ordet "fakta", det som kommer ut av din munn? Jeg kan ikke se at du har dokumentert dine ytringer mer enn andre her på forumet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Du presenterer fakta? Hva legger du i ordet "fakta", det som kommer ut av din munn? Jeg kan ikke se at du har dokumentert dine ytringer mer enn andre her på forumet.

Trenger jeg dokumentere direkte sitater??

Jeg dokumenterer ofte ikke mye av det jeg sier, fordi jeg har gjort det hundre ganger for, og ikke gidder grave opp kilder gang etter gang. Men alle kan jo selvfolgelig motbevise det jeg har sagt, hvis de ikke tror pa meg. Det skal vise seg a vaere bortkastet tid, siden jeg legger meg grundig i det jeg sier, og dikter aldri noe opp, som en god del av folk her pa forumet gjor, og nar de gjor det, tar jeg de pa fersken.

Hvis du, eller andre, vil fa noe dokumentert: bare spor.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...