Gantzo Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hei. Jeg har et Big tower som jeg har begynt å bli lei av. Å drege det med seg hvist man skal bare omså på et lite lan er så sinnsykt irriterende Så jeg har lyst på en barebone siden den er så liten og lett Jeg blir ikke å kjøpe en barebone hvist jeg må slite med varme problema. Har en amd Athlon 64 3200+ 2.0 Ghz som er klokka til 2.4. Kommer så klart til å klokke den ned hvist jeg får meg en barebone... Men problemet er ikke det, problemet er at jeg har et ati Radeon 9800 pro 256mb. Her er nån problem med det. 1.Det er et utrolig stort kort. 2.Det produserer mye varme. 3.Det merkes når GPU'en blir førr varm. Derfor kjører jeg en Giant 2 på ati kortet. Så mitt store spørsmål er: Er det plass til vannkjøling i en barebone? Har lyst på denne barebonen Chyangfun Å tenkte på dette kjøle anlegget her hvist ingen andre har nån bedre idea Komplett Har også lyst til å bli kvitt det store juletreet Mener at det er viktigere med en bra data som ikke bråker så mye enn å ha en stor boks med masse lys å greier å greier. Å bare sånn at folk vet, så er jeg ikke så kjent med barebone. Så plz alle som har idea eller vet noe som dere trur jeg ikke vet plz si det.. Takk Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Du er ganske god viss du får plass til vannkjøling i et midi-tower, så å få det i et barebone blir ikke lett. Men det er nok fullt mulig, bare du må ha tank, pumpe og radiator utenfor, Lenke til kommentar
Gantzo Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Vet. Kan noen komme med en bra ide for et micro,mini eller midi tower som er lett å frakte med seg og kanshe mulighet for bag eller sekk til å bære den i Eller en anen type kjøling i en barebone Takk Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 I min shuttle var det et ati 9800aiw og vann kjøling, cpu & gpu. før jeg kjøpte den. Vannkjølinga var en Zalman RESERATOR.. dette var ikke noe problem. og det ble faktiskt bedre plass i kabbisn.. org kjølinga er stor... vannkjølinga er mindre,,, Lenke til kommentar
Gantzo Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Najs det va jo fint å høre at det er sjangs å få det inn Har du shuttelen lenger?? Hvist du har kan du poste et bilde så jeg får se ca hvordan det må gjøres Har faktisk aldri sett vannkjøling har bare lest om det å på en måte skjønt hvordan det fungerer så bare lurer Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå