Epsilon- Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Har nettopp innstallert Radeon 9800pro og nå kan jeg ikke sette opp frekvensen på skjermen, står på 60 hertz uansett hva jeg stiller, hadde før GF4, må jeg bruke drivercleaner eller noe? har innstallert skjermdrivere og bruker Catalyst 4.10 Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Kjørte nettopp drivercleaner med nvidia filter, men det hadde ikke noe å si. Er det ikke mulig å fikse untatt å reinnstallere windows? Som er den eneste løsningen jeg har akkurat nå, ingen som vet hvordan jeg fikser det? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Kjørte nettopp drivercleaner med nvidia filter, men det hadde ikke noe å si.Er det ikke mulig å fikse untatt å reinnstallere windows? Som er den eneste løsningen jeg har akkurat nå, ingen som vet hvordan jeg fikser det? bruk f.eks. refreshlock ( google it ) og sett hz igjennom den Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Nei det funka ikke Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 da har ikke jeg fler tips Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Jaja da var HK byttet ut og Winxp reinnstallert, og jeg får fortsatt ikke stille opp frekvensen til 85hz, er det skjermkortet det er noe galt med? Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Say what? Another 3rd party program? Hvorfor fungerer ikke det h****** skjermkortet som det skal? Første gang jeg prøver ATI, litt av et førsteinntrykk... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Say what? Another 3rd party program?Hvorfor fungerer ikke det h****** skjermkortet som det skal? Første gang jeg prøver ATI, litt av et førsteinntrykk... Det er det samme med nVidia. Det er XP som ikke skjønner/gidder å skru opp HZ'n. Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Ok det funka hvertfall. Gjelder dette på alle nye skjermkort? GF5 og R9000 og oppover? kanskje microsoft skulle komt med en liten hotfix til dette? er jo for dårlig syns jeg. Men takk skal du ha problem solved Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå