OscarWoHA Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Morn. Min far mistet håret. Mitt farfar mistet håret. Min morfar mistet håret. Regner med jeg er den neste på lista Finnes det midler som virker mot det? Er vel ca. 10-15 år til jeg begynner å miste det, men det nærmer seg Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Morn. Min far mistet håret. Mitt farfar mistet håret. Min morfar mistet håret. Regner med jeg er den neste på lista Finnes det midler som virker mot det? Er vel ca. 10-15 år til jeg begynner å miste det, men det nærmer seg Nei, men... Man kan miste hår tidlig/tidligere også av stress og feil kosthold. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Testosteron gjør faktisk at man mister håret. Jeg vil allikevel ikke anbefale at du tukler med hormonbalansen din uten å rådføre deg med lege. Endret 19. oktober 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg er ganske sikker på å ha lest at et slikt gen (det som gjør at du mister håret) bare kan bli overført fra mor til barn. Derfor må du se om din mors brødre har mistet/mister håret, eventuelt din mormors brødre hvis din mor ikke har, osv. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Jepp. Min mors bror er hårløs. Drittfamilie det her. Alle er hårløse. *henge seg* Lenke til kommentar
arianar Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Morssiden av familien har flust med hår! Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Folk med panikk for å miste håret er pr. idag en god kundegruppe hos kvakksalvere, for selv om det finnes andre metoder, er det mulig det er endel bivirkninger. Jeg mener å huske en medisin ble oppdaget ved en tilfeldighet: noen som tok medisin mot hjerteproblemer(?), oppdaget at hårveksten spirte pånytt. Vi får nok alle mye spam om potensmiddel, men lengt mindre om hårvekst. Etter det jeg hører er det bare 2 praktiske problemer med å miste håret: lett å bli solbrent i toppen, og det er vanskelig å vite når en skal stoppe når en begynner å vaske ansiktet... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 jeg kommer ikke til å miste håret, men det kommer til å være helt hvitt før jeg blir 35.. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 På morssiden er det godt med hår, men jeg har likevel samme sveisen som alle på farssiden, det vil si farlig tynt på toppen og svært høy panne. But who cares. Ikke jeg, og ikke damene. Klipp deg kortkort og glem det. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Idag er det bra med lite hår. Skalp deg eller veldig kort. Ser bra ut det. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har selv veldig tynn haårvekst i en alder av 16 år, det er VELDIG kjedelig. Har prøvd noen tabletter. Men med heller labert resultat. Når dere snakket om stress problemer, så kan jeg ikke akkuratt lider av det... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Inntak av vitamin-B kan være med på å øke hårets tykkelse, samtidig som det får håret til å gro fortere. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Er det ikke vitamin-B som er i øl? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Drikk øl, da får du bra hår og dårlig lever Jeg har skikkelig tynt hår, derfor barberer jeg meg. Anbefales. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 dere som mister håret bør også sjekke at det ikke er noen radioaktive kilder i nærheten av der dere bor, Lenke til kommentar
riktig Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Shit! Mener du at jeg må hive ut alle gavene jeg fikk fra Irak? Men seriøst tviler jeg på at det er noe radioaktivt her, bortsett fra naboer som aktivt lytter til radio. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Både på faren min sin side og moren min sin side, får alle menn måne når de blir gamle, det forundrer meg ikke om jeg får det heller... Lenke til kommentar
Bach Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 But who cares. Ikke jeg, og ikke damene. Klipp deg kortkort og glem det. Forstår ikke hvorfor folk stresser så mye. Transplantert hår ser ut som skuddskader fra grovkalibret hagle. Hentesleik ser bare flaut ut. Har ikke blitt tynn på toppen enda, men jeg har fått ganske mye grått hår. Har ingen planer om å farge det bort. Og skulle håret begynne å forsvinne blir det skinhead umiddelbart. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jepp. Min mors bror er hårløs. Drittfamilie det her. Alle er hårløse. *henge seg* hehehe.. øøh... oki? tror ikke du skal ta det såå tungt da du har nå knollen og vettet i behold. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Pappa mistet håret som 35 åring Alle pappas brødre er hårløse unntatt han ene som har kritthvitt hår.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå