Pekka79 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 har en dell 500m som jeg nettopp har koblet til internett via bredbånd til ntnu (bor i studentleilighet som har instalert) problemet er at etter en liten stund så klarer jeg ikke å søke lenger, jeg kommer ikke inn på noen hjemmesider. det virker fint igjen hvis jeg starter maskinen opp igjen. Har prøvd både explorer og mozilla, men begge slutter å virke etter en liten stund Lenke til kommentar
ponke Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Har du installert de seneste sikkerhetsoppgraderinger/fikser til Win XP/operativsystemet ditt? Hilsen ponke Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Når du sier bredbånd til NTNU, er dette et eget nettverk som NTNU has installert til studentboligene? I så fall bør du vel spørre dem? Jeg kan ikke tenke meg noen grunn til at det skal slutte å virke etter en stund, med mindre det finnes en timeout som sparker ut inaktive brukere. (Men skal ærlig innrømme at dette har jeg egentlig ikke greie på... ) Geir Lenke til kommentar
podtop Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Her kan det jo være manne forskjellige grunner, men noe kan jo være DNS-serverne du bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå