hagesaks Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Heisann. Når jeg skal avslutte Windows, trykker jeg Start>Slå av datamaskinen og Slå av. Da avslutter Windows, men maskinen skrur seg ikke av. Det står bare Windows avslutter, og ingenting skjer? Jeg har Win XP med SP2 OS. Dette er sikkert bare en bagatell, men jeg vet ikkje hvor jeg skal stille det inn. Kan noen hjelpe meg? Med vennlig hilsen Hagesaks Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 står den sånn opptil flere timer?? du har forresten ikke lov til å ha mere enn 4 linjer i signaturen din. Lenke til kommentar
hagesaks Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Den står slik i flere minutter i alle fall. Hadde en mistanke om at det er en instilling i Windows evt. BIOS, men jeg har ikke funnet ut av det enda... Hjelp Sorry, visst ikke om det med signaturen... Mvh Hagesaks Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Kan de være at avansert strøm styring ikke er på. Høyre klikk på desktoppen>properties>screen saver>power>advanced. Lenke til kommentar
krimskrams Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg fikk dette problemet etter at jeg la inn nyeste nforce2-drivere til hovedkortet. Problemet forsvant når jeg fjernet driverne igjen (og brukte orginale drivere). Har ASUS a7n8x deluxe hovedkort. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Kan de være at avansert strøm styring ikke er på.Høyre klikk på desktoppen>properties>screen saver>power>advanced. Bare jeg som er så retard at jeg ikke finner dette? Lenke til kommentar
krimskrams Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Du finner det også på control panel -> power options -> advanced (er akkurat det samme). Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 fikk også plutselig dette problemet etter at jeg installerte Sp2 på laptoppen min. problemet forsvant like fort som det kom dvs. det forsvant av seg selv faktisk. etter et par dager slo maskina seg av igjen. på den stasjonære har jeg ikke hatt det problemet, men nå har jeg bytta tilbake til SP1 i i XP. Lenke til kommentar
hagesaks Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Takk for hjelpa hittil, men jeg har fremdeles problemer.... Flere gode forslag mottas med takk Mvh Hagesaks Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg har selv akkurat samme problemet. Bare harddisken slår seg av men resten er på. Noen ganger skjer det, andre ganger ikke. Lenke til kommentar
hagesaks Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Ja, jeg har fremdeles ikke fått dette til. Noen som vil hjelpe? Mvh Kenfred Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hadde samme problemet selv på maskinen til ungene etter ny installasjon av Windows. APM var ikke huket av. Etter dette var alt som det skulle igjen. Se også att den er på i bios. Lenke til kommentar
hagesaks Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Fant ikke et slikt alternativ på Windows, men jeg skal sjekke Bios... Mvh Hagesaks Lenke til kommentar
hagesaks Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Nå har jeg sjekka. Fant ikke et slikt alternativ i Bios, og heller ikke i Windows. Flere forslag, folkens? En bønn om hjelp... Mvh Hagesaks Lenke til kommentar
hagesaks Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Hva er feil når jeg ikke har APM som et alternativ under strømstyrings egenskapene? Kan jeg laste det ned eller noe? Hjelp...? Hagesaks Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Det kan hende du benytter en utgått/feil Hardware Abstraction Layer på operativsystemet, og at du dermed må installere en ny. Les dette for nærmere informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå