Xantix Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Sliter en del med den lille gule boblen som dukker opp i tide og utide "windows -forsinket skriving mislyket, filen kunne ikke lagres bla bla " Har prøvd en del saker og ting som jeg har funnet på nettet uten videre hell. Det er først og fremst mine eksterne usb 2 ata 133 disker (120 og 200gb) som sliter men også noen som er koblet til en sil 0680 ide kontroller. Jeg må da slå av usb diskene eller maskinen for å få kontakt med dem igjen. Har via km400 hovedkort og lest en del på nettet at dette chipsetet ikke er helt bra i forhold til usb 2. Har lest det som er av mulig løsninger på nettet uten videre hell. Neste skritt blir derfor å evt investere i et nytt pci usb 2 / firewire kort og evt en nyere ide kontroller...... Noen som har erfaring med lignende og mener at det faktisk vil hjelpe, eller vil det høyst sannsynlig bare være å kaste bort pengene? Har hatt problemet med vanlig xp pro, xp sp1 og nå xp sp2. X. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå