stian123 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Heisann! Det er snart halloween og i forbinnelse med det, skal vi ha fagdag i engelsk 1. nov og da skal vi ha halloween som emne da... alle må kle seg ut. Jeg vet ikke riktig hva jeg skal ha på meg, men ser for meg en megakul, enorm bamsemaske. Eller der vel ikke maske. Det er sånn som du kanskje ser på fotballkamper noen ganger. Sånne maskotter. Noen som vet hvor man kan få tak i de? Evt. noen andre forslag til hva jeg kan være den dagen.... Håper dere forsto hva jeg mente! Endret 19. oktober 2004 av stian123 Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hvis du får taki det så har jeg sett et sånt pølse i brød kostyme på jackass dritt fett.. Slike bamse kostymer er vel ganske vansklig å få taki sjekk litt rundt hos fotball klubber?! vet ikke jeg... BTW: hvilken dato er halloween? Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) BTW: hvilken dato er halloween? hehe... den er alltid 31 oktober. Endret 19. oktober 2004 av stian123 Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 jaok.. bare til opplysning jeg gir lang f*** i halloween.. men jeg viste at det alltid er på samme dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå