Simen1 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg har lyst på et TV-kort som kan brukes med den bærbare PC'n min og ser at MSI VOX TV @nywhere er det billigste alternativet med USB 2.0 og timeshift. Er det noe å satse på? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 har bestilt samme selv. fant det som demoprodukt på komplett. skal si fra hvordan det er når det kommer (forhåpentligvis snart) om du er rask har de det under lagersalg på psdata også, til ca. 350kr (!) Lenke til kommentar
kdog Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 I forhold til mitt gamle PCI-kort fikk jeg mye bedre TV-signal. sikkert mye grunnet elektronisk støy inne i PC'en. Time-shift funka også fint, men kvaliteten blir begrenset til hvilken rippekvalitet du velger. Skulle ønske det var mulig å tune inn andre kanaler mens man tok opp noe, men.. enheten overlater mye tenking til PC'en. Har en 1,3 celeron-m på min lappis, og tv-titting tar fort 50% cpu. ikke noe problem, men med utvidet skrivebord på to skjermer kan tv-bildet hakke litt om du skroller i Opera o.l. alt i alt et bra kjøp. har ingen eksterne tv-kort å sammenligne med, men i forhold til prisen tror jeg det er bra. ser de har det på lagersalg enda på PS-data. løp å kjøp om enheten ser litt stor ut, er det bare fordi Asus'en min er knøttliten Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Glimrende tilbakemelding kjerts! Det ser ut som at jeg går for det kortet. Det ville vært toppen av kransekaka om du hadde kopiert og limt inn i produktguiden så det blir lettere å finne review'en din for andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå