KosmoBeast Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Noen som har vært borti Thermaltake XaserV ? 5 vifter inkl. 5x5,25" og 5x3,5" Mål: 490x205x580 mm 21dB støynivå 2 kontrollknapper for vifter... kr 1175,- hos PS Data... er det noe å satse på? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Hvis du liker så glorete kabinetter så er jo Thermaltake midt i blinken. Veldig bra ventilering, eneste ulempen imo (bortsett fra det grusomme utseendet ) er dybden. *edit* Hmm ser ut som det kabbisset du linker til er en del dypere enn vanlige Tt kabinetter, så da er det bare utessendet igjen på minussiden Endret 19. oktober 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 det er ikke så gale som andre TT kabinett! ganske greit....vifter og å greier!!! Lenke til kommentar
KosmoBeast Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Hvis du liker så glorete kabinetter så er jo Thermaltake midt i blinken. Vel...det var jo litt eksentrisk i utseende...men jeg likte det faktisk..dette var helt ok design på....ikke at det har så mye å si for meg siden det står gjemt under skrivebordet... men når kabinettet er utstyrt med diablohorn og noe som minner om ribben på en alien...så grøsser jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå