Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Etter to lange dager liggende hjemme syk måtte jeg få tida til å gå! Jeg satt meg ned foran pcen og kom over hw.no for første gang, etter en stund satt jeg bolta til pcen og nileste worklogs og case-mods. Det var da jeg kom på den gode idéen: Jeg skulle modde musa mi! Musa mi var jo ikke akkurat en pryd for øyet der den sto full av riper, bulker og rare fargeforandringer på plasten jeg ikke en gang gidder å tenke på hvor kom fra, så jeg satt i gang! Det første jeg gjorda var å tette alle riper/bulker med et slags flytende plaststoff som renner ned i riper og tetter dem (var visst lagd for det, hvem vet hvor jeg fikk tak i det...). Dette viste seg raskt at ble ganske bra, og før jeg viste ordet av det var musa ripeløs! (derimot var den ganske hvit og j**** etter det middelet jeg brukte på den hadde størkna) Så skrudde jeg musa fra hverandre for å gjøre den klar for scanning. Det var da jeg oppdaget en liten metallplate som var skrudd fast på innsiden uten å ha noen som helst virkning! så den ble fjernet og musa ble lettere! Dessuten fjerna jeg motstanden på "mousewheelet" Så gikk jeg over til spraying: først grunna jeg de delene som ikke skulle være gjennomsiktige svarte og og så sprayet jeg dem 2 lag med svart klarlakk! Etter dette fulgte jeg opp med en helt klar lakkspray. Så malte jeg noen gule og svarte striper på museknappene for å få et litt stilig "look"... og voila! her er resultatet: ovenfra: EDIT: BIldestørrelse Endret 19. oktober 2004 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 hehe... stilig.. det eneste jeg har gjort er å sette inn to leds i en gammal ibm mus... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Lakkerte du stripene på musa? Jeg har og tatt ut motstanden i hjulet på Logitech musa mi, og den ble litt bedre da. Den stålplata var der sikkert for at den skulle bli like tung som den trådløse, men der er det jo batteriene som veier litt, selve musa er jo lett. Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Har også fjernet den plata fra min mouseman wheel optical. Også har jeg reparert litt etter att jeg pakket musa litt fort ut av baggen. "Hmm, skal musa ha tre lednings-ender?" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Ja, jeg lakka stripene på musa. Brukte en slags hobbylakk som kommer i små bokser (store som colakorker). Ble faktisk ganske fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå