voluz Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hei! Vurderer å kjøpe en Audi 100 2.8e Quattro Avant 92-modell. Den er registrert som varebil, men allerede i februar kan den gratis bli stasjonsvogn. Den ble nylakkert sist uke, og alle ytre skader ble rettet opp (rettet ut bulker og skiftet sprukne støtfangere osv.). Ergo helt perfekt i det ytre. Imidlertid har den følgende kjente defekter:- Vannsliping av et par lakkdråper - Temp.måler virker bare av og til (kontaktproblem?) - ABS-lampen akkurat begynt å lyse (hjulføler?) - Liten frieksos (pakning?) - Bakluke låser ikke med sentrallås (defekt motor eller kontakt?) - Fremfre el.vindu (på passasjersiden) går bare ned, ikke opp. Men fungerer om det styres fra førersiden. (Defekt knapp eller kontaktproblem?) - Tilkobling av Webasto T-stykker (ble tatt bort ved slangeskifte på motor) Noen som kan anslå hva dette vil koste å ordne på merkeverksted? (Møller) Det som gjør meg litt betenkt er at bilen er at eieren bare har eid bilen i 2 måneder. Da er det merkelig at han investerer i store summer på hel-lakkering og utretting av bulker og andre ytre defekter? Han sier han skal selge bilen grunnet behov for nyere diesel-bil pga. pendling... Prisen er satt til 79 000,- inkl. omregavgift, men uten bakseter. Noen synspunkter og/eller prisoverslag på rep.kostnader? Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 det er en spes bil delene henger ikke på trær pluss at de er dyre Lenke til kommentar
voluz Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 det er en spes bil delene henger ikke på trær pluss at de er dyre Nå har jeg utelukket denne bilen. Men å si at det er en spesiell bil er vel å ta i? Er vel knapt noen bil som er mer vanlig og hverdagslig enn Audi 100. Tror hver 5. bil i Norge må være en Audi 100. Så deler tror jeg er det enkleste problemet i verden å skaffe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå