ExTerminator Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Jeg har en USB->IR plugg på maskina, som funker fint på andre telefoner. Har nettop koblet Samsung SGH E710 til uten problemer. Men med Nokia telefonen fungerer det ikke. Det tar ca 5 minutter, så blir den tilkoblet, men ramler ut igjen etter et brøkdels sekund.. Hører bare lydene svisj og svosj Noen som har opplevd lignende? Kansje har en løsning? Endret 19. oktober 2004 av ExTerminator Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Funker ikke på Nokia telefoner da nokia har lagt inn sperre. Funker kun nokia med nokia. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Seriøst? Sitter med akkurat samme problem her med en Nokia 5140. Høres akkurat ut som ExTerminators problem. Går det altså ikke an å bruke denne telefonen opp mot PC-Suite med IR? Er det i tilfellet andre måter jeg får koblet denne telefonen opp mot PC-Suite? Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Funker ikke på Nokia telefoner da nokia har lagt inn sperre. Funker kun nokia med nokia. Tenker ikke du på Telefon <---> Telefon nå da? Jeg mener at jeg ikke får koblet til Telefonen til PC'ens IR-port. Har testet telefonen på en annen Laptop, der funket det 100%.. Må være USB->IR donglen min som ikke er bra nok... Noen som har requirements-info om Nokias IR port? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hm.... akkurat det vet jeg ikke hvorfor. Vet bare at IR på nokia tlf'er funker kun mot hverandre men det kan hende at jeg tar feil . Men Nokia 6230 er jo utstyrt på BT da. Er jo så mye lettere det :!: En USB BT adapter koster ikke all verdens ting. Ta en titt herKomplett.no Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 har fixa problemet jeg.... Det var farta på porten som var satt for høyt... Satte den ned til 115200, og vips så var den der Lenke til kommentar
bushman Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Har nesten samme problemet med blåtannen min, den kobler seg opp i et par sekunder før den så detter av igjen? Noen som har peil? Edit: Nå får jeg ikke kontakt med telefonen i det hele tatt. Får bare en masse timeouts, jeg finner pcen på oversikt over plasser jeg kan koble til men der stopper det. Anyone? Endret 29. oktober 2004 av bushman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå