klo Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Ja du leste riktig, Noen andre som har det?, Det er vifte på min 4x4x20 scsi plextor og min 16x10x40 plextor ide. Nå som jeg har vannkjølt alt så hører jeg den øyfrekvente viftelyden fra den 20-25mm vifta bakpå.. noen tips? kan jeg kutte den av, trenger brenneren virkelig vifte? http://www.tech-report.com/reviews/2001q1/plextor16/ Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Har en eg og,fjernet alt støvet mens eg byttet kabbinett den var nesten helt tett med støv. Kjetil Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Du kan kanskje bytte den ut med en som bråker mindre? Sett en 60 mm vifte i bakkant og lage en trakt som presser luften inn? Trenger sikkert ikke så voldsomt med luft inn så stilleste du kan få tak i holder sikkert. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Hadde for ei stund siden en Yamaha 6/4/16 scsi med ei lita vifte i bakkant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå