Bjarild Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hei Har et problem med trådløst nettverk I går kom det en mann fra Bravida og fiksa trådløst nettverk for oss, det fungerte helt fint, satt på pc'n min og spilt glad og fornøyd langt utover kvelden. I dag når jeg kom hjem fra skolen og skulle skru på pc'n min fungerte plutselig ikke Internett lenger..? Internett fungerer på den pc'n som er koblet til routeren men ikke til min pc. Jeg finner nettverket, og er koblet til det, men får ikke internett, mens den andre pc'n (den pc'n jeg sitter på nå) har Internett. Hva skal til, har ringt telenor, de visste heller ikke..? Prøvde å release og renewe ip'n på pc'n jeg ikke har internett på, men fikk fortsatt ikke iIernett... Noen som har peil, og nei, jeg har på automatisk ip adresse og ikke på proxy... HJELP MEG ! ! ? Lenke til kommentar
Bjarild Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Noen som kan hjelpe eller, har folk på dette forumet nok kunnskaper ? ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå