RogueFreak Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Dette ser ut til å være et meget lovende spill! I utgangspunktet et FPS spill, men med innslag av RPG, osv. Storyline fra Tsjernobyl. (storylinen får dere lese i interjuvet). GSC (utviklerene) kaller det et "adventure 3D action game with elements RPG and tactics". Les dette interjuvet for mer informasjon. Glem ikke å se på screenshot'ene nederst på siden...looking damn good! GSC Game er siden til utviklerene av spillet. Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Hjelp! For en grafikk på den x-ray motoren da?!! Dette ser jo veldig lovendes ut. full multiplayer støtte med cooperative. Dette blir spennende Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 45 andre skjermbilder kan dere finne her: http://www.gamer.no/artikler/mai2002/stalk...l_skjermbilder/ Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 20. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2002 Du måtte vel drive og skrive saken mens jeg posta min TST? Kom dere bittelite i forkjøpet :wink: Uansett, det er lenge siden jeg har sikla så mye over noen screenshots! Hvis de ikke klarer å lage et av tidenes beste spill ut av dette så finnes det ingen rettferdighet i verden! Men så var det når det kom da...neste høst? :sad: Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 nydelige texturer dette var skikkeleg bra saker Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 eg lasta ned filmen nettopp og dette er den første CS kloninga som virkeleg imponerer meg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 forfalte, rustne industribygninger.. *sikle, sikle* Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Fotorealisme vil jeg si er en overdirvelse, men gutta viser virkelig at de har skjønt hvor viktig det er med flotte textures. Litt synd at landskapstexturene ser ut som fotografier når ansiktene ser så uekte ut, damenn.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Quote: Den 2002-05-20 05:35, RogueFreak skrev:Du måtte vel drive og skrive saken mens jeg posta min TST?Kom dere bittelite i forkjøpet :wink: Ja, du var litt raskere der, men de hadde et intervju, ikke masse fine bilder :smile:. Vi er jo tross alt alltid 14 dager tregere enn alle andre siter, i følge noen. Så dette teller egentlig ikke i det hele tatt, hehe. Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Nice pictures Hvor fant du video siDDis ? Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Quote: Den 2002-05-20 16:26, Dreadlord skrev:Nice pictures Hvor fant du video siDDis ? Det ligger en movie trailer på 3D Gamers blant annet. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 21. august 2002 Forfatter Del Skrevet 21. august 2002 Tenkte jeg bare ville dele noen nye screenshot's med dere. Er noe av den råeste grafikken jeg har sett på en stund! S.T.A.L.K.E.R.: Oblivion Lost screens @ tothegame.com Nest etter Raven Shield er dette det spillet jeg gleder meg noe utrolig til! :grin: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå