Teleskopos Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Og det jeg egentlig lurte på var om dette kameraet er greit nok: http://www.fotovideo.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=8352Kameraet skal jeg bruke mest til snøbrett/rullebrett og naturbilder. Nikon D70 er en hederlig modell i lavprisklassen, og Nikon har greid å gjøre det rimelig uten å gjøre det "billig." Som en annen bemerket, neste trinn opp i kvalitet, ytelse og pris er Canon 20D. Bruken av et digitalt speilreflekskamera er ikke spesielt vanskelig å lære. Hva som derimot er krevende, er etterbehandlingen av digitale bilder. Farge- og kontrastjustering samt avsluttende oppskarping er noe som må gjøres med alle digitale bilder, dette er ting man må lære seg gjennom lengre tids øvelse, og som ikke er helt lette. Men øvelse gjør mester. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Bruken av et digitalt speilreflekskamera er ikke spesielt vanskelig å lære. Nå regner jeg med det du egentlig mente, var at det ikke er vanskelig å få et digitalt speilreflekskamera til å virke. Men å bruke kamerat til å ta gode bilder er nok langt vanskeligere å lære.. Endret 24. oktober 2004 av anderfo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå