ggp Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Som dere ser i Tittelen, skal jeg begynne med CSS for første gang ... Hva og hvor bør jeg begynne. Jeg bruker dreamweaver og kan masse om det. Takker om jeg får svar som hjelper meg av gårde Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Oppslagsverk over artikler. --------------------- HTMLDog W3Schools Du må nok belage deg på en del lesing, men det er verdt det. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Evt. Arves CSS-guider. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Gratulerer! Er så vidt begynt selv, og jeg må det er morro å se resultater! Et tips, drit i Design view i DW, bruk bare Code view. =) Lenke til kommentar
joe45 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Hærlig å se at det er noen som begynner i denne enden. Synes det ble litt mange " jeg har laget en fisk, hvordan koder jeg denne" den siste tiden. De linkene du har fått er perfekte for oppstart. Ta deg tid. Sjøl hadde jeg i starten problemer med å skjønne hva/hvem denne mystiske Mr.<div >var. Etter hvert skjønte jeg jo at denne <div> var en meget fleksibel kar. Du kan style'n dit du vil. Hvis du senere vil bytte style'n på'n er dette utrolig mye lettere enn om du bruker den gamle og slitne Tabell. Endret 19. oktober 2004 av joe45 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå