Morp[]eus Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Tviler på cpu er skadet. Ta ut rambrikkene og sett inn bare en av dem i slot 1(hvis du bare har en bruk den) Rambrikkene må sitte i skikkelig,press på midten etter du har satt den i. Etterpå sjekker du 3d kort...ta ut og sett i. Let me know åssen det går! Håper du får det til! Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 tusen takk for støtten... hvis det skulle være at det er skjermkortet som er fucka...så er det jo bare å sende det inn...kan åsså være at det er no tullball med noen andre komponenter åcså. men...man kan ikke alltids tro at det skal fungere.... ikke 100% hvertfall Lenke til kommentar
highlander Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Utrolig hvor mye feil det skulle være med pcn da, har du satt alt riktig som spurt over her? Og ta for en gangs skyld å frippel sjekk for den skyld, er alltid en kabel du tror sitter som egentlig ikke sitter. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 har vel noe der å gjøre sikkert.....jeg hadde jævla dårlig tid så Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 det er et MSI Neon Platinum kort med 64 bits amd prosessor Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Utrolig hvor mye feil det skulle være med pcn da, har du satt alt riktig som spurt over her? Og ta for en gangs skyld å frippel sjekk for den skyld, er alltid en kabel du tror sitter som egentlig ikke sitter. HAH.. klarte jeg og.. gikk over 4 ganger.. på 5'te gangen starta pc'en, men uten hd'er.. heh.. skjekke ide kabler er kos.. Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Altså, hva er status nå a ? PC'n min piper ved oppstart den også, ikke noe å frykte. det lureste er å sette inn de viktigste komponenter først. Ram, Skjermkort o.l. Da er det lettere å finne feil. Og det kortet ditt trenger "strøm" kontakt(er) ja......Mitt Radeon 9700 har strømkontakt, har koblet det til HD. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 åffer trenger det strøm? Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Prøvd med et anna skjermkort? Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 hehe...fiksa det nå takk for alle svar Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 hehe...fiksa det nå takk for alle svar Feilen var? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Seriøst gutt skjermkortet ditt trenger strøm pga at det er så kraftig. Til og med et Radeon 9700Pro trenger strømm kontakt. Legger til et bilde jeg hvi sdette hjelper eller har du koblet til Molex kontakten til PSU`en. Rett meg hvis jeg tar feil da? Sorry, var vist litt treg på avtrekeren der, men seriøst fortell oss hva som var galt da? Endret 20. oktober 2004 av Wooho Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) sikker på at det ikke er skjermen som har gått føyka? Edit: oisann! var vist fixa alt Endret 20. oktober 2004 av headcleaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå