Master Casemod Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 har akkurat skrudd sammen en ny pc....men jeg får ikke bilde på skjermen det lyser å vifta går på skjermkortet... hva er feil? Lenke til kommentar
Akise Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) 1. Har du montert molex- kontaktene på skjermkortet? 2. Er alt skikkelig tilkoblet? Du har sikkert gjort dette, men kommer ikke på mer.. Edit: på Ultra kortene er det vel to molex kontakter. (flertall) Endret 19. oktober 2004 av -spyder- Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 hva mener du??...skal man koble STRØMkontakter TIL skjermkortet? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) På ultra skal det til og med inn to molex kontakter. Gule X. Endret 19. oktober 2004 av ghbing Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 k..men ,det kommer sånn pipelyd på starten når pce n booter hva er d for noe? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Fra skjermkortet mener du,som gir seg når du kommer inn i windows. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Hvis det er noen som piper,kan det være at du ikke har koblet strøm til kortet ditt. se også at du har nok stor psu(strømforsyning) Endret 19. oktober 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) har 480 watt lissom men...hva annet kan det være? jah..det piper på starten. men første gang jeg skulle starte så gikk ikke cpu vifta rundt.....jeg skrudde av pcen med en gang...kan det være der? mener cpuen blir ikke oversmelta med en gang? Endret 19. oktober 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 les i manualen hva den pipingen betyr ( manualen for hovedkortet ditt ). Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 men hva med cpuen?`....det er liten sjangs for at den røk vel?,,....fordi vifta starta ikke å gå første gang jeg starta pcen... pcen gikk i 1 sek eller noe Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) ¨tviler på at cpuen røk...da hadde vi merka det da Endret 19. oktober 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 men hva med cpuen?`....det er liten sjangs for at den røk vel?,,....fordi vifta starta ikke å gå første gang jeg starta pcen... pcen gikk i 1 sek eller noe før jeg skrudde av PSU'en¨ er dette nysammensatt, eller kjørt før ? ( cpu'en tar ikke skade av så kort tid.. jeg har selv koblet ut vifta til cpu ved et uhell, så den sto i 7 timer uten vifte. tempen steg til rundt 90 grader.. ) Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 ta og send hovedkort i retur og så tester de det Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 nysammensatt Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) ta og send hovedkort i retur og så tester de det forøvrig best å feilsøke litt selv først. Så du ikke ender opp med en regning på 500 kroner pga. de ikke fant no feil nysammensatt Hvilket hovedkort har du, og hva slags pipelyd kommer ? er det kontinuerlig piping, eller korte brudd imellom ? Endret 19. oktober 2004 av Vizla Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 ok...men jeg vil ikke være skylidg i å ha hærpa en pc ass......jeg gjorde bare det jeg vet at jeg skulle gjøre å thats it lissom. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) jeg har jo opplevd det samma da....at jeg har mista skjermen...men da har jeg bare klemt inn kortet ornlitg det er pauser immellom pipinga...korte intervaller Endret 19. oktober 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 jeg har jo opplevd det samma da....at jeg har mista skjermen...men da har jeg bare klemt inn kortet ornlitg det er pauser immellom pipinga...korte intervaller hvilket hovedkort ? Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 er ikkje sikker eg kommer med svar i morra... MEN Cpuen har ikke brent opp selv om vifta var av i 2-3 sek? det er en amd 64 Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 er ikkje sikker eg kommer med svar i morra... MEN Cpuen har ikke brent opp selv om vifta var av i 2-3 sek? det er en amd 64 neida... tviler på at tempen rakk å bli no særlig høy egentlig, siden det var prat om bare 2-3 sec, og kjøleribben var på plass. ( da vil den ta den værste tempen bort. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå