Ni kon Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Satt akkurat og så på Lyst Bolig på TV Norge. Der hadde de besøk av produktansvarlig for Infocus projektorer. Programleder spør om man må ha lerret, hvor produktsjef i Infocus sier at det trenger man ikke. Vanlige folk ser ikke forskjell på om de ser på deres projektorer på lerret eller rett på veggen. Dårligere reklame skal du lete lenger etter. Når produktsjefen sier at du som bruker ikke ser forskjell på deres projektorer bør det gå en alarm noen steder. Håper for gud skyld ikke at hun dukker opp på hjemmekinomessa i spektrum om en mnd's tid. Syns jeg ser produktsjefen i Marantz stå å si det samme på nasjonal tv. Heia Infocus som ansetter folk uten absolutt noen interesse eller kunnskap til en så vikitg jobb. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 ot: hva i hæl**** er avantaren din? On topic: det er dårlig reklame ja Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Er nå fornøyd med min X1 jeg da, prisen tatt i betraktning, men så har jeg også lerret. Vet ikke hva hun mente med vegg, en vegg kan jo være så mangt, også en hvit, sparklet jevn flate. Derimot er ikke akkurat Møllerstuepanel med kvist og bilder av svigers og ungene det mest gunstige å se film på. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Er nå fornøyd med min X1 jeg da, prisen tatt i betraktning, men så har jeg også lerret. Vet ikke hva hun mente med vegg, en vegg kan jo være så mangt, også en hvit, sparklet jevn flate. Derimot er ikke akkurat Møllerstuepanel med kvist og bilder av svigers og ungene det mest gunstige å se film på. Poeng. Infocus er veldig interresert i meg og inviterer meg på seminarer og litt av hvert annet. Fikk til og med låne en projektor forrige jul for å se om dette var noe for (familie-)selskapet. Service mangler det ikke på fra deres side. Nå skal det nevnes at vi har lerrett på møterommet(kombinert møterom og kontor), så det var aldri noe problem Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 ot: hva i hæl**** er avantaren din? On topic: det er dårlig reklame ja Det er vell øyet hans. Enig, kjedelig med folk på jobb som ikke er det grann intrisert i hva de driver med. Syns vell folka på mobil og data her ibyen er helt tette i huet. Selger alt overpriset, burde vell nesten anmeldes. De selger tja, for ta et eksempel : Win xp home : 1949,- kr. For og kanskje ta et grovere eksempel er vell at familien til en kompis av meg kjøpte hjemme pc der og de har ikke noe peiling så de ble lurt trill rundt. De betalte 24 000,- kr for en komplett pc bestående av : Shuttle X ( hukser ikke chipset osv) p4 2.66 533 bus geforce 4 mx 1 gb ddr pc2100 17 benq crt (rundt 3000 kr koster den i prisguiden) Plextor cd brenner 80 gb hdd Den ble solgt via privat person som jobber på mobil og data her i byen. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Satt akkurat og så på Lyst Bolig på TV Norge. Der hadde de besøk av produktansvarlig for Infocus projektorer. Programleder spør om man må ha lerret, hvor produktsjef i Infocus sier at det trenger man ikke. Vanlige folk ser ikke forskjell på om de ser på deres projektorer på lerret eller rett på veggen. Dårligere reklame skal du lete lenger etter. Når produktsjefen sier at du som bruker ikke ser forskjell på deres projektorer bør det gå en alarm noen steder. Jeg tenkte akkurat det samme da jeg så Lyst Bolig i dag. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jaja så man skal holde seg langt unna pga det en idiot sa? Her går det på det tekniske og hvis det er bra kvalitet så bryr det meg lite om han syns at det er like greit å bruke veggen. Vi har X1 her også og er meget fornøyd. Skal nå fikse meg sånn ikea "lerret" for å teste ut. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Øivind: vil det komme noen test på projektorer, på lik linje med den mye omtalte lcd-testen din? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Goebbels: Jeg vet faktisk ikke. Det skjer ihvertfall ikke føt Jul Mulig det skjer etter, når jeg har litt tid igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå