co2 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Har tenkt meg et nytt tastatur. Har logitech MX pakken nå (bare tastaturet) og fått meg MX1000. Bruker to ladestasjoner for at begge skal virke, så jeg skal ha usb\ps2. Har sett rundt og så MX3000 pakken, og vil ha det tastaturet men finner bare trådløst med mus. Er det noen plass\når kan jeg skaffe dette tastaturet? Liker å ha masse snarveisknapper å slikt på det Lenke til kommentar
?????? Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har sett etter det samme selv, men har ikke funnet noe ennå. Kunne også tenkt meg en pakke på mx1000 musen. Noen som vet om/når det kommer? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det skal komme snart hos PSData.no Lenke til kommentar
ferik Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg har aldri opplevd at logitech bare selger et trådløst tastatur uten mus... Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg har aldri opplevd at logitech bare selger et trådløst tastatur uten mus... Trenger vel nødvendigvis ikke være det han mente, men at han brukte en annen mus sammen med tastaturet enn den som var med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå