genstian Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) hei er det en norsk/engelsk nybegyner og vidrekomene guide på nettet et sted? jeg har søkt men finner ikke finnes det noen i det helle tatt? takk for svar! Endret 20. oktober 2004 av hotstian Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg tror ikke en norsk guide er noe å satse på. Lær deg engelsk. (Jeg leste nesten hele "C++ Og Objektorientert Programmering 2.utgave", før jeg skjønte at det er like greit å bare begynne på engelsken. Det er en del norske guider som er ganske utdatert og lite utfyllende) Kjøp en bok(Accelerated C++ har et ganske greit språk og er veldig fin). Lenke til kommentar
søppel Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 http://www.catb.org/~esr/faqs/hacker-howto.html#skills4 Lenke til kommentar
genstian Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) http://www.catb.org/~esr/faqs/hacker-howto.html#skills4 den handler om hacking ikke c++ edit: sto litt der Endret 20. oktober 2004 av hotstian Lenke til kommentar
genstian Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 er det ingen guider på nettet? Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Det sto at hvis du ikke har en brukbar engelsk få må du lære deg det. Men nå har du redigert posten så... Guider på nettet? Det kryr. SØK! Hvis du har søkt lenge uten å finne noe tror jeg du må lære deg å søke. Noen aktuelle sider: cplusplus.com cprogramming.com gooooogle!! Edit: Les heller en bok! Thinking in C++ er online. Endret 20. oktober 2004 av zirener Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Stort sett er du bedre tjent med en bok enn en gjennomsnittlig guide (det finnes unntak). Sjekk amazon (.com og .co.uk). Les hva andre har skrevet om forskjellige bøker, og velg en som ser ut til å passe deg Sp+ Lenke til kommentar
genstian Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Det sto at hvis du ikke har en brukbar engelsk få må du lære deg det. Men nå har du redigert posten så...Guider på nettet? Det kryr. SØK! Hvis du har søkt lenge uten å finne noe tror jeg du må lære deg å søke. Noen aktuelle sider: cplusplus.com cprogramming.com gooooogle!! Edit: Les heller en bok! Thinking in C++ er online. takk jeg så en ganske god guide der edit: jeg skal prøv og oversette med et program Endret 21. oktober 2004 av hotstian Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Følg linken til søppel, og les hva som står! Ja, den hacker linken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå