crypt0r Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 I dag skulle jeg oppdatere skjermkortet mitt, 9800pro. Men etter installasjonen fungerer ingen spill, og windows går tregt akkurat som om jeg ikke skulle ha noen driver installert. Jeg klarer ikke å rulle driveren tilbake og må til slutt ta en systemgjenoppretning. Slik var det også under forrige versjon av catalyst(4.9 elns). Nå bruker jeg v4.6 og har ingen problemer. Noen som vet hva som kan være problemet? jeg vil gjerne oppdater da dette fører med seg bedre ytelse i en del spill osv. Takker for alle svar og bidrag Specs i profil. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Har du prøvd omega driverene fra omegacorner.com? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 eller www.omegadrivers.net Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Ganske rart. Har akkurat samme skjermkortet men jeg merker ingen problemer. Har du prøvd å slette de gamle driverne? Kan det være at du laster ned korrupte drivere? Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 nei jeg har ikke prøvd omega driverene, men har avinstallert de gamle driverene før jeg installerte den nye. Om det er korrupte drivere vet jeg ikke sikkert, men det ville vel vært litt rart siden jeg har lastet dem ned fra ati sine sider? skal prøve omega driverene senere i kveld, er ikke hjemme nå. Er det omega drivere ute som er basert på v4.10? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 25.90 driverene til omega fungerer helt perfekt hos meg, får bedre score enn med noen andre drivere. De er basert på catalyst 4.10 Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Skal jeg alltid avinstallere de gamle driverene manuelt før jeg installerer nye? jeg har ikke gjort det før.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå