g0mpen Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Bare lurte på en ting... leser rundt her at hl2 kan kjøpes via steam, i gull, sølv og bronse pakker. I sølv får man med, i tillegg til hl2 og cs: source, dod: source og hl1: source. Stemmer det at vi ikke vil få disse I butikker her, ettersom det bare er planlagt en standard (bronse) og collectors (hl2, cs: source, t-skjorte og strategiguide) for vanlige butikker? Hvordan kan jeg da få tak i DoD og HL1 source? Vil ha alt, men vil ikke bestille via steam Endret 19. oktober 2004 av g0mpen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Med mindre DoD Source går retail (at spillet selges som standalone i butikkene) tror jeg neppe du vil kunne skaffe deg spillet på en annen måte. Nå har jo klassiske DoD lenge vært i salg i butikkene, så håpet om at DoD Source vil gjøre det samme er jo seffølgelig stor. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Skulle gjerne ha hadt HL:source DoD:source men kjøper ikke over nette så da må jeg vel smørre meg med tålamod og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Trodde at pakkeversjonen i som ble solgt i butikken inneholdt HL-2 CS-Sorce, HL-Sorce og HL-2 T-skjorte jeg! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Her er forresten et av de første bildene av DoD Source Lenke til kommentar
Standish Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 nice.... må ha det, bare må hadet Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Ville ikke si det var de store oppsiktsvekkende forandringene akkurat Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Ja, tror faktisk jeg skal greie å overleve uten det :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Ville ikke si det var de store oppsiktsvekkende forandringene akkurat nei. det var veldig likt! Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 CoD for meg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Cod over hele linja sammen med DoD, hånd i hånd Uansett kor likt det blir Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Nei, synes CoD er 100 ganger bedre enn DoD, men jeg ville ha DoD også dersom det var mulig uten å kjøpe fra steam, ganske enkelt fordi jeg trodde det ville bli mye bedre (og ha bedre grafikk!). Det ser imidlertid akkurat likt ut som det gjorde før, og da frister det ikke så mye når jeg vet jeg kan ha det mer morro med CoD: United Offensive (og HL2+CS:Source selvsagt, når det kommer ut) Lenke til kommentar
co2 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Det bilde er en early build som ikke viser hvordan spillet kommer til å bli. Ja du kan kjøpe DoD som retail, ettersom Activision har rettighetene på DoD:source. Er ikke noe problem å skaffe EDIT: Mala, er det en bleie i avataren? Endret 23. oktober 2004 av co2 Lenke til kommentar
Treat Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 sett andre helt fantastiske bilder av dod, men tror den cd-keyen du vil få med på CE pakken til hl2 vil gi adgang til dod:source. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 sett andre helt fantastiske bilder av dod, men tror den cd-keyen du vil få med på CE pakken til hl2 vil gi adgang til dod:source. Nei, det vil den ikke. Vivendi som gir ut CE har ikke retiighetene på DoD:Source, Activision har. Skal du ha DoD:Source må du enten kjøpe via steam eller retail(seperat fra CE og standard) Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 sett andre helt fantastiske bilder av dod, men tror den cd-keyen du vil få med på CE pakken til hl2 vil gi adgang til dod:source. Nei, det vil den ikke. Vivendi som gir ut CE har ikke retiighetene på DoD:Source, Activision har. Skal du ha DoD:Source må du enten kjøpe via steam eller retail(seperat fra CE og standard) Herre, så døll :/ Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Så lenge det jeg ikke støtter Vivendi med penger så er det greit for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå