Gå til innhold

Hvem her stemmer KrF?

Anbefalte innlegg

Er det virkelig noen unge\ungdommer som stemmer på dette partiet? Dette partiet som vil sitte barnevakt for oss til vi dør. De som vil sette opp avgiftene på alt som er avhengighetsdannende og stimulerende fordi det er djevelens verk?

Jeg er av den oppfatningt at det er hovedsaklig gamle og prester som stemmer KrF.

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bor i "bibelbeltet" kjenner ingen som stemmer KrF..(kanskje på grunn av omgangskretsen min da)

men jeg har hørt om folk som svarer "fordi jeg er kristen" når de blir spurt om hvorfor de stemmer KrF....håper det ikke er for mange av disse idiotene her til lands..(okei, med 5% oppsluttning, så er vel det spørsmålet egentlig besvart...hehe)

Lenke til kommentar

Nei det er ikke så kristent. Men det virker som om de vil forsterke kristne verdier. Dvs. Null moro.

Morsomt at mr. Høybråten også vil presse andre land til å øke alkoholavgiftene. Lurer på hvordan jeg ville reagert hvis jeg hadde vært dansk, og en norsk politiker vil blande seg opp i landet mitt sine alkohol lover. :|

Det virker for meg som om at noen av disse bedrevitende politerne er på et slags personlig korstog, der idéen "Liker ikke jeg det, så må det forbys" virker å stå i fokus.

Lenke til kommentar
Akkurat alko politikken har eg ingenting imot :p

vent til du blir 18 og skal handle masse alkohyler :p

Fatale avgifter.

Jeg er 20, drikker alkohol i form av øl når jeg føler for det, og kan ikke si avgiftene er så avskrekkende.

nettopp DET er grunnen til at alkohol avgiftene bør senkes...De avskrekker ikke i det heletatt..folk drikker uansett..enten polsprit, øl, eller smuglersprit...

i andre land drikker de også, men der drikker de ikke smuglersprit i så store mengder som her til lands...

(jeg drikker forøvrig så sjeldent at den 6 packen jeg hadde fra nyttår fremdels står i kjøleskapet, så alkohol prisen i seg selv kunne jeg ikke brydd meg mer om...men misoppfatningen om at KrF må beskytte oss fra oss selv er jeg sterkt imot! spesiellt når man ser hvor lite det egentlig nytter...folk får fatt i drikke når og hvor de vil...)

Morsomt at mr. Høybråten også vil presse andre land til å øke alkoholavgiftene. Lurer på hvordan jeg ville reagert hvis jeg hadde vært dansk, og en norsk politiker vil blande seg opp i landet mitt sine alkohol lover. :|

hvorfor tror du det er terror i verden? fordi andre lands politikere prøver å presse sine syn på andre land (jamnført USA/midtøsten og andre ;))

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Jeg vil stemme KrF fordi de er Hans Høye Vilje på jorda og det eneste rette jeg kan gjøre i uendelig takknemlighet til min Skaper.

:D

I morgen må jeg spørre min kristne venninne hva hun skal stemme neste år.

Eller, blond som hun er, blir hun vel tom i blikket og ber meg si hva partiene heter. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...