Tåkefyrste Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Er det virkelig noen unge\ungdommer som stemmer på dette partiet? Dette partiet som vil sitte barnevakt for oss til vi dør. De som vil sette opp avgiftene på alt som er avhengighetsdannende og stimulerende fordi det er djevelens verk? Jeg er av den oppfatningt at det er hovedsaklig gamle og prester som stemmer KrF. Endret 19. oktober 2004 av apollox Lenke til kommentar
likferd Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Vet ikke om verken gamle eller prester som stemmer KRF. kansje de driver med valgjuks Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Spør noen fra bibelbeltet da.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 bor i "bibelbeltet" kjenner ingen som stemmer KrF..(kanskje på grunn av omgangskretsen min da) men jeg har hørt om folk som svarer "fordi jeg er kristen" når de blir spurt om hvorfor de stemmer KrF....håper det ikke er for mange av disse idiotene her til lands..(okei, med 5% oppsluttning, så er vel det spørsmålet egentlig besvart...hehe) Lenke til kommentar
likferd Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 krf er ikke mer kristent en jeg er muslim. (det er jeg altså ikke..) 1 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Å bygge politkk på relegion går bare ikke spør du meg... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Nei det er ikke så kristent. Men det virker som om de vil forsterke kristne verdier. Dvs. Null moro. Morsomt at mr. Høybråten også vil presse andre land til å øke alkoholavgiftene. Lurer på hvordan jeg ville reagert hvis jeg hadde vært dansk, og en norsk politiker vil blande seg opp i landet mitt sine alkohol lover. :| Det virker for meg som om at noen av disse bedrevitende politerne er på et slags personlig korstog, der idéen "Liker ikke jeg det, så må det forbys" virker å stå i fokus. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Det må alltid være et parti noen kan hate Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Akkurat alko politikken har eg ingenting imot Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Akkurat alko politikken har eg ingenting imot vent til du blir 18 og skal handle masse alkohyler Fatale avgifter. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Akkurat alko politikken har eg ingenting imot vent til du blir 18 og skal handle masse alkohyler Fatale avgifter. Jeg er 20, drikker alkohol i form av øl når jeg føler for det, og kan ikke si avgiftene er så avskrekkende. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Akkurat alko politikken har eg ingenting imot vent til du blir 18 og skal handle masse alkohyler Fatale avgifter. Tror det er liten sannsynlighet for at eg noen gang gidder å bruke penger på alkohol i det hele tatt Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Faren min varierer mellom KrF og SV. Hatt masse KrF-lærere, og kjenner en som helt sikkert ville stemt KrF Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Elyas: Hvis han vingler mellom KRF og SV, da vet du hva du har å gjøre før valget Lenke til kommentar
literMelk Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 KrF er som Grandiosa Pepperoni, gjør ikke noe om de taper valget de(n) kommer for det k m bondevik gir f... i politikken til KrF bare han får være statsminister KrF er værre en NKP og NS .... KrF Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg vil stemme KrF fordi de er Hans Høye Vilje på jorda og det eneste rette jeg kan gjøre i uendelig takknemlighet til min Skaper. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Akkurat alko politikken har eg ingenting imot vent til du blir 18 og skal handle masse alkohyler Fatale avgifter. Jeg er 20, drikker alkohol i form av øl når jeg føler for det, og kan ikke si avgiftene er så avskrekkende. nettopp DET er grunnen til at alkohol avgiftene bør senkes...De avskrekker ikke i det heletatt..folk drikker uansett..enten polsprit, øl, eller smuglersprit... i andre land drikker de også, men der drikker de ikke smuglersprit i så store mengder som her til lands... (jeg drikker forøvrig så sjeldent at den 6 packen jeg hadde fra nyttår fremdels står i kjøleskapet, så alkohol prisen i seg selv kunne jeg ikke brydd meg mer om...men misoppfatningen om at KrF må beskytte oss fra oss selv er jeg sterkt imot! spesiellt når man ser hvor lite det egentlig nytter...folk får fatt i drikke når og hvor de vil...) Morsomt at mr. Høybråten også vil presse andre land til å øke alkoholavgiftene. Lurer på hvordan jeg ville reagert hvis jeg hadde vært dansk, og en norsk politiker vil blande seg opp i landet mitt sine alkohol lover. :| hvorfor tror du det er terror i verden? fordi andre lands politikere prøver å presse sine syn på andre land (jamnført USA/midtøsten og andre ) Endret 21. oktober 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg drikker ikke mye, jeg tar noen pils iløpet av uka og en fest en gang i blant. For mennesker som drikker mye kan avgiftene virke avskrekkende. Og all forskning tilsier at økt tilgang (billigere) gir økt forbruk som igjen gir økt misbruk. 1 Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg vil stemme KrF fordi de er Hans Høye Vilje på jorda og det eneste rette jeg kan gjøre i uendelig takknemlighet til min Skaper. I morgen må jeg spørre min kristne venninne hva hun skal stemme neste år. Eller, blond som hun er, blir hun vel tom i blikket og ber meg si hva partiene heter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=251042 http://www.settegrenser.no/ Vel brukte penger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå