Kasp Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Du kan jo bare spørre om han gidder å legge inn musikken. SKla gjøre det hvis jeg kjøper ny.. Greia er at jeg bare møter han en gang i uka..Kunne sikkert arrangert å møtes eller no men.. går sikkert bra... Det er bra Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg ville tatt den vennen din sin. Han lurer deg jo sikkert ikke hvis han er grei. Prøv og lån den litt da! Hvis det ikke er noe galt med den ville jeg tatt den Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Ikke noe galt med den nei... Men nå sa han at han ikke har penger til ny iPod enda, så jeg må nok vente en stund før jeg kan kjøpe den.. Lurer på om jeg orker å vente.... Men skal jeg velge iPod Mini eller 20 GB da? (Hvis jeg kjøper ny..) Eller denne? Endret 22. oktober 2004 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 20GB'en. Uten tvil. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Hadde nå heller kjøpt en 4GB ipod for 2300,- enn en godt brukt 10GB for 1500,-. De er jo MYE mindre og "tøffere" Jeg er såpass mye ved dataen uansett at det er ikke noe problem å skifte ut sangene når jeg vil høre noe annet. 20GBen er bare for folk som ikke har dataen tilgjenglig mener nå jeg. 1 uke på jobb og to uker hjemme..... da forstår jeg hvorfor folk trenger 20GB. Er du hjemme nærmest hver dag har du tid til å sette av 10min til å finne nye sanger til ipoden din en gang i blandt. Endret 25. oktober 2004 av Sjefern Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 er jo fordelaktig med bærbar harddisk også da bruker selv 4G versjonen med 40GB Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Har laget en ny tråd her ettersom at jeg ikke tror jeg vet om jeg gidder å vente på at han kjøper 20 GB... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå