Gå til innhold

Skal jeg kjøpe brukt iPod?

Anbefalte innlegg

Har hatt veldig lyst på en harddisk-basert mp3-spiller veldig lenge nå, og nå har en venn av meg tilbudt meg en iPod med 10 GB for 1500 kr... Garantien går ut i desember, men den er mye brukt. Dett ligger ca. 1500 sanger der fra før...

Men spørsmålet er... Skal jeg kjøpe denne? Bør jeg kjøpe et år med garanti til? Er det noen andre harddisk baserte mp3-spillerene som er like bra til like bra pris???

Noe annet??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Back to topic..

Når valget er i mellom en iPod 10 GB som er 10 måneder gammel, 4 GB mini eller ny 20 GB som er ganske dyr.. Hva ville du valgt...

Hvis jeg kjøper 10 Gb, bør jeg kjøpe med et års garanti til?

Ville GARANTERT kjøpt 20gb iPod ny!

10gb'en er gammel nå og en mye brukt iPod med riper i er ikke så veldig gøy å ha, bedre å få en helt ny en..

Dessuten, å loppe en for 1500kr for en mye brukt 10gb er seriøst slemt!

Lenke til kommentar
Back to topic..

Når valget er i mellom en iPod 10 GB som er 10 måneder gammel, 4 GB mini eller ny 20 GB som er ganske dyr.. Hva ville du valgt...

Hvis jeg kjøper 10 Gb, bør jeg kjøpe med et års garanti til?

Ville GARANTERT kjøpt 20gb iPod ny!

10gb'en er gammel nå og en mye brukt iPod med riper i er ikke så veldig gøy å ha, bedre å få en helt ny en..

Dessuten, å loppe en for 1500kr for en mye brukt 10gb er seriøst slemt!

En annen greie er at jeg nesten ikke har musikk på PC´en nå, men jeg skal skal få internett på min egen PC med internett... På iPoden hans følger det med 1500 sanger, hvor de fleste er ganske bra er ganske bra.. HAr ganske litt musikk sans.

Lenke til kommentar

Eg ville gått for ein ny 20GB.

Du får ny garanti, ein nyare og betre versjon som har lengre batterilevetid, meir plass, alt er 100% og du får gleden av å få ein nydelig boks som det står iPod på.

Musikk kan du jo hente frå andre dersom det er nødvendig.

Lenke til kommentar
Eg ville gått for ein ny 20GB.

Du får ny garanti, ein nyare og betre versjon som har lengre batterilevetid, meir plass, alt er 100% og du får gleden av å få ein nydelig boks som det står iPod på.

Musikk kan du jo hente frå andre dersom det er nødvendig.

Det blir dobbel pris da, men får se...

Lenke til kommentar
En annen greie er at jeg nesten ikke har musikk på PC´en nå, men jeg skal skal få internett på min egen PC med internett... På iPoden hans følger det med 1500 sanger, hvor de fleste er ganske bra er ganske bra.. HAr ganske litt musikk sans.

Er han en "venn" bruker han det som et argument for å selge deg iPoden, er han en venn tilbyr han deg å overføre musikken til den spilleren du eventuelt kjøper. Mener nå jeg.

Lenke til kommentar

Er han en "venn" bruker han det som et argument for å selge deg iPoden, er han en venn tilbyr han deg å overføre musikken til den spilleren du eventuelt kjøper. Mener nå jeg.

Graeia er at jeg kjenner han godt, men jeg tror ikke at han gidder å legge inn musikk på den nye iPoden...

Skal prute på prisen litt...

Lenke til kommentar

Graeia er at jeg kjenner han godt, men jeg tror ikke at han gidder å legge inn musikk på den nye iPoden...

Skal prute på prisen litt...

Ville ikke gitt noe mer enn 800-1000 kroner for den 10gb'en..

Hvis han ikke gidder å legge inn noe musikk hvis du kjøper en ny en, så syns jeg han er et rasshøl, ikke ta det personlig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...