music-pilot Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hørte dette på Urørt for ca. 1 uke siden, syntes låten var KNALL! Skrev bandnavn og låt tittel opp på en lapp og glemte av alt sammen som vanlig. Kom tilfeldigvis over lappen igjen og tok en tur på nettet for å se om jeg kunne finne ut noe mer. Og til min store glede ligger låten ute på hjemmesiden dems. Sangen har gått i loop 4 ganger nå SÅ! Ta dere en tur og lytt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Faktisk ikke så verst den der Lenke til kommentar
Purify Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Personlig vil jeg si den var kjedelig, tørr, ensformig og repeterende. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Personlig vil jeg si den var kjedelig, tørr, ensformig og repeterende. neida, allsangpotensiale på fest den der Endret 19. oktober 2004 av Ø.B. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Nei jeg synest musikken var en typisk fest hit også dør den, heldigvis. Btw: tipper trådstarter er bekjent eller noe til bandet Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 da er cd'en kjøpt! HEY! TØFT! Er den bra? Har bare hørt den ene sangen. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Har ikke hørt så mye på den ennå. men jeg liker den jeg Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) faktisk ikke ille... men noe maiden er det ikke Endret 22. oktober 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 faktisk ikke ille... men noe maiden er det ikke Nei, for hvis det hadde vært Maiden hadde det nok vært enda dårligere, mer ensforming og tørt ;P Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 faktisk ikke ille... men noe maiden er det ikke Nei, for hvis det hadde vært Maiden hadde det nok vært enda dårligere, mer ensforming og tørt ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå