Gå til innhold

Hva betyr "hjem på kvelden"

Anbefalte innlegg

Det jeg lurer på er hva "Hjem på kvelden" betyr.

Altså, jeg bestillte noen varer hos komplett, ca 5000kr i verdi tilsammen. Jeg hadde flere muligheter for hvordan varen skulle fraktes til meg.

Hjem på kvelden kostet ca 20kr mer, så jeg tenkte jeg skulle "go for it".. uten å tenke over hva det egentli betydde.. det jeg tenkte der å da var at det kanskje speeder opp leveringstiden.

Men hva gjør det egentli? altså, kommer de hjem til meg med varen? hvordan skal jeg da betale (siden jeg vanligvis ikke går rundt med 5000kr i cash).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmf, men.. har snakka litt me kompisser om dette. tror ikke de har denne leveransemåten i bygda mi ;) er bare 10k innbyggere her og et helt "vanlig" postkontor. Har aldri sett eller hørt om postmenn som kommer på døra i 17-21:00 tiden med "bankterminal" og leverer pakker

Lenke til kommentar
hmf, men.. har snakka litt me kompisser om dette. tror ikke de har denne leveransemåten i bygda mi ;) er bare 10k innbyggere her og et helt "vanlig" postkontor. Har aldri sett eller hørt om postmenn som kommer på døra i 17-21:00 tiden med "bankterminal" og leverer pakker

Da kommer den sikket bare i oppkrav på posten da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...