Skurk Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 noen som har dette? selges det med trådløst? hvilket modem/router er med? struper CD linja med firewall av noe slag? Lenke til kommentar
kulis Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) noen som har dette? selges det med trådløst? hvilket modem/router er med? struper CD linja med firewall av noe slag? Ja jeg har dette ikke noe trådløst fiks faks følger med du får et rent modem (terayon 720x docsis 2.0 kompatibelt)og det er ikke noen port blokkerende styggheter imellom 2050 sym linja yter 2250-2280kbit begge veier Endret 19. oktober 2004 av kulis Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Er det noe NAT eller no sånt på modemet der da? eller er alle porta åpne? Lenke til kommentar
kulis Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Er det noe NAT eller no sånt på modemet der da? eller er alle porta åpne? Det er et REINT modem. Alt er åpent Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Eneste vi har lagt inn nå på Terayon modemene er et lite virusfilter(blaster...) slik at et par porter blir blokkert. Fra Canal Digital. Lenke til kommentar
kulis Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Eneste vi har lagt inn nå på Terayon modemene er et lite virusfilter(blaster...) slik at et par porter blir blokkert. Fra Canal Digital. Hvor har du denne interesante infoen fra ? link ? Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 OK. for jeg sitter på et sånt system nå. det er husverten som har trådløst oppe.. hva han har der oppe og hvordan han har koblet det vet jeg ikke, men han har tydlivis sperra alt av porter for ingenting virker ned her (irc, ymse p2p, osv). Hvordan funker sånn trådløst egentlig? er det NAT eller no lignende på et eller annet der oppe? har ikke peiling på trådløst Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hvor har du denne interesante infoen fra ? link ? Er fra en mail jeg fikk. Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 OK. for jeg sitter på et sånt system nå. det er husverten som har trådløst oppe.. hva han har der oppe og hvordan han har koblet det vet jeg ikke, men han har tydlivis sperra alt av porter for ingenting virker ned her (irc, ymse p2p, osv). Hvordan funker sånn trådløst egentlig? er det NAT eller no lignende på et eller annet der oppe? har ikke peiling på trådløst Tja, hvis du er koplet opp mot hans trådløse router, må du få ham til å åpne portene du skal bruke. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Noen porter er faktisk stengt, men de ligger så høyt oppe at de ikke er til å merke, så du kan si at den er så å si ren ja. Lenke til kommentar
mad_man@work Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Porter som er stengt: tcp 135 Discard Msblast/Nachi tcp 445 Discard Sasser/Agobot/GenericBot udp 1900 Discard Universal Plug N' Play tcp 25 Accept smtp (spamming/virus) tcp 1025 Accept LSass udp 1434 Accept SQL Slammer Worm tcp 3410 Accept Optixpro Trojan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå