Gå til innhold

Lillesøster på 14, 100% respektløs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hun trenger er en streng bestemor fra Svende Ord Bibelsenter --> fundamentalistshop

 

Streng Bestemor - Kr. 1.999,-

Streng Bestemor er en dukke i naturlig størrelse, som gir deg en hjelpende hånd, når du selv ikke har tid til å prente den rette lære inn i dine barn. Streng Bestemor henges over barnesengen, og den stirrer hardt på barna mens den knirker ut flotte beskjeder som er god ballast i en vanskelig barndomstid. Disse beskjedene er blant annet, "Satan spiser barn som ikke er snille!", "Husk å holde hendene over dynen, din lille rotte", "JEEEEESUS! JEEESUS! Rop høyt med meg, lille venn! JEEEEESUS! JEEEEESUS!", samt 30 andre forhåndsinnspilte meldinger. Streng Bestemor leveres med en detektor, som merker når barnet har falt i søvn. Da går dukken over i Sleeping-brainwash-mode. Dukken gjentar da meldingene på et litt lavere volum, men med en mer suggerende stemme.

Lenke til kommentar

Jeg ble oppdratt med konseptet: fri oppdragelse. Fikk få, FÅ tøyler.

 

Husker jeg lagt til køys engang når jeg var tolv klokken ti pga jeg måtte opp veldig tidlig neste dag.

 

Dette har fungert utrolig godt.

Jeg gjør det bra på skole, har ambisjoner, har flere interesser som jeg brenner for. Bryr meg om andre. Gjør gjerne et tak. Poenget er at jeg ble noe selv om jeg ikke hadde store regler. Ble oppvokst med normer, gjemte normer.

(for kverulanter er dette advokatmat)

 

Sier bare at for mye kustus kan gi feil utslag. Hadde jeg fått noen som helst regler å følge i min oppvekst som Fjortiss hadde jeg ikke passet inn i mitt eget hus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...