NothgaliC Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hvisst hun er pen kan jeg låne henne 1 time eller 3. traumer gjør det ikke bedre - tvert imot. Hun er vertfall ikke respektløs lengre da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Men tom i blikket Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Men tom i blikket Tja, kanskje det. Og kjenner dere meg?? virker litt sånn. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Men tom i blikket Tja, kanskje det. Og kjenner dere meg?? virker litt sånn. neei, det gjør vi ikke Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hvisst hun er pen kan jeg låne henne 1 time eller 3. traumer gjør det ikke bedre - tvert imot. Hun er vertfall ikke respektløs lengre da. Det tror jeg, men jeg tror hun ikke vil tørre å se folk i ansiktet lengre. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 vet ikke om dette er foreslått tidligere, men er det ikke mulig og sperre telefonen slik at den ikke kan ringe til mobil? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 vet ikke om dette er foreslått tidligere, men er det ikke mulig og sperre telefonen slik at den ikke kan ringe til mobil? Det er ikke så lurt da min bestemor kan være nødt til å ringe et mobilnummer i ny og ne Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 da er det bare å trykke inn et spesielt nummer så går det. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Nå har det seg slik at jeg har en lillesøster som er 14, og som dere sikkert vet har mennesker en tendens til å bli litt vel vanskelige i denne alderen. Hun har så å si ingen respekt for noen, dette gjelder både venner og familie. For eksempel kan hun snike seg til å bruke min bestemors telefon til å ringe venner på mobil. Bestemoren min er pensjonist og har lite penger selv uten en stor telefonregning. Dette gjør hun selv om hun har beskjed om å la være. Var like før det ble månelyst da jeg oppdaget dette I tillegg er det umulig å få henne til å hjelpe til med noe som helst. Hever noen stemmen og ber henne om å gjøre noe som f.eks henge opp klesvasken, vaske opp eller støvsuge får man som regel bare "herregud då, sur i dur" til svar før hun rømmer huset og stikker i sentrum (bor i en bygd, så sentrum er ikke fullt av narkotika bare så det er sagt) eller til venniner. Hvordan skal jeg få henne til å vise respekt for andre? Er det rett og slett umulig? Til andre i samme situasjon: Ikke gi opp, vi vil seire Du vser ikke noe særlig respekt for henne, når du skriver om henne på internett, og klager på henne her. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Poenget er jo å lære henne å oppføre seg. Det hjelper ikke om du sperrer for ringing. Hun lærer ikke noe av det. Ehm.. Atomet.. Det er jo ingen som vet hvem hun er. Ser ikke noe respektløst med dette. Endret 20. oktober 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Poenget er jo å lære henne å oppføre seg. Det hjelper ikke om du sperrer for ringing. Hun lærer ikke noe av det. Ehm.. Atomet.. Det er jo ingen som vet hvem hun er. Ser ikke noe respektløst med dette. Nei, det gjør du vel ikke. EDIT: La inn quoten. Endret 20. oktober 2004 av Atomet Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Poenget er jo å lære henne å oppføre seg. Det hjelper ikke om du sperrer for ringing. Hun lærer ikke noe av det. Ehm.. Atomet.. Det er jo ingen som vet hvem hun er. Ser ikke noe respektløst med dette. Nei, men det hjelper bestemora iallefall Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Poenget er jo å lære henne å oppføre seg. Det hjelper ikke om du sperrer for ringing. Hun lærer ikke noe av det. Ehm.. Atomet.. Det er jo ingen som vet hvem hun er. Ser ikke noe respektløst med dette. Nei, det gjør du vel ikke. EDIT: La inn quoten. Saklig. Det er ikke respektløst, dust. EDIT: ja, saklig av meg også! Endret 20. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Husarrest er vel ikke særlig utbredt lenger, er vel mest en metode brukt på femtitallet? Vet kun om én som noen gang har fått det.. Det er fordi det ikke er noen som vil si at de har fått husarrest. Men jeg er enig... Uansett... Jeg hadde kosa meg på rommet mitt hele dagen jeg... TV, DVD+ mange filmer, Data, Stereoanlegg... jeg mener.. prikken over i'en måtte vært om det regna den dagen jeg fikk det... for da er det så deilig og sitte inne og gjøre inneting Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Poenget er jo å lære henne å oppføre seg. Det hjelper ikke om du sperrer for ringing. Hun lærer ikke noe av det. Ehm.. Atomet.. Det er jo ingen som vet hvem hun er. Ser ikke noe respektløst med dette. Nei, det gjør du vel ikke. EDIT: La inn quoten. Saklig. Det er ikke respektløst, dust. EDIT: ja, saklig av meg også! Jaja, og det er saklig å kalle meg dust? Jaja, du er en saklig person. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Les editen.......... Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Les editen.......... Så du mener altså det er saklig å kalle folk dust. Jaja, ville bare forsikre meg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Les editen.......... Så du mener altså det er saklig å kalle folk dust. Jaja, ville bare forsikre meg. Natta! *klemme* Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 frikeløpe... du må FRIKELØPE!! Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 frikeløpe... du må FRIKELØPE!! tror det hjelper bedre å stupe flatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå