flodhest Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Vold er undervurdert, det skader ikke med et slag eller to. Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Ikke gi etter. Ikke rist på hodet og tenk, jaja slik er det. Dersom hun skriker til deg, skrik tilbake, veldig høyt, og fortell henne at hun oppfører seg som en idiot. Vis at du er sintest (!) og ikke aksepterer oppførselen hennes. (Øk irritasjonen i stemmen din i takt med hennes, men ikke eksploder først.) Når hun "ber" om å bli behandlet som en voksen, gjør det. Snakk med henne. Vennlig men bestemt. Som søsken har du også den muligheten til at du kan stå midt i mellom henne og foreldrene. Ikke forhåndsdøm henne hver gang, men si ifra når noe er galt. Og som sagt, "goder" bør være en belønning og ikke en selvfølge. Sp+ Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Send henne til Dr. Phil eller en av de "My sisters is pregnant and out of control"-Ricki Lake-show'ene. Et annet alternativ er internatskole. Da blir dere ihvertfall kvitt problemet et par år. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Slenger meg på resten her.. indraging av ukelønn vil hjelpe.. de i 14 års alderen vil ha noe nytt hele tiden, å uten penger får hun ikke tak i det.. det er da du kan be henne om ditt å datt mot at hun får igjen litt at pengene osv osv Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) HYL! Jeg er nå 15 og min søster 7, gruer meg til hun blir 14 Heldigvis har jeg sikkert rømt byen. Et godt råd: Er hun som de andre 14år gamle jentene, kommer hun sikkert til å snike seg ut en eller annen gang. Prøv å ta hun på fersken og bruk dette som noe for å få hun til å gjøre litt mere i huset. Endret 20. oktober 2004 av Jungldyr Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Bruk Helgi (han fra farmen) metoden. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Bruk Helgi (han fra farmen) metoden. for all del Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 La det gå sin gang sier nå jeg.. Hun vokser fortere fra det uten andres påvirkning sikkert Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 eller hun vokser opp som en bortskjemt drittunge som tror at hun kan gjøre hvasomhelst uten konsekvenser? Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 skaff elektriskt halsbånd med avstandsmåler fra huset. går hun ut uten lov, blir hun grillet. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Bruk Helgi (han fra farmen) metoden. Kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 skaff elektriskt halsbånd med avstandsmåler fra huset. går hun ut uten lov, blir hun grillet. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg har en søster på 13 år og kjenner meg igjen ass.. Hva jeg gjør: Når hun flipper totalt så ler jeg bare av hun. Enkelt og greit. Da mister hun følelsen av at hun er voksen i det øyeblikket. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Bruk Helgi (han fra farmen) metoden. Heise det røde flagget? :!: Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Bruk Helgi (han fra farmen) metoden. Heise det røde flagget? :!: :!: Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Bruk Helgi (han fra farmen) metoden. Heise det røde flagget? :!: :!: Hehe Nei, vær normal, og plutselig klikk helt totalt, spill litt pshyco. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hvisst hun er pen kan jeg låne henne 1 time eller 3. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hvisst hun er pen kan jeg låne henne 1 time eller 3. traumer gjør det ikke bedre - tvert imot. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 hahahhaha! lol! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå