Gå til innhold

Lillesøster på 14, 100% respektløs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du tar hun i å snakke i telefonen tar du telefonen fra hun og legger på. Sier hun noe smeller du til hun. Problem solved.

 

SteffyBoy aka Dr. Phil

Hvis du tar henne i å snakke i telefonen, tar du telefonen fra henne og legger på. Sier hun noe smeller du til henne. Problem solved.

 

Likferd aka norsklærer

SteffyBoy = bergenser

Vi slipper ham/henne og hokjønn :w00t:

Lenke til kommentar
SteffyBoy = bergenser

Vi slipper ham/henne og hokjønn :w00t:

Bokmål er bokmål om du kommer fra finnmark eller sri lanka.

Vi skriver bokmål, dialekt prater vi.

Jeg kan ikke ham/henne eller hokjønnreglene, har faktisk INGEN anelse om et ord er hokjønn eller ikke. Dere får unnskylde at jeg ikke har bodd i Norge så lenge, jeg prøver så hardt jeg kan.

Lenke til kommentar

Jeg har fått husarrest :p

 

Det med inndraging av ukepenger kan nok hjelpe. Hva med å ta en skikkelig alvorsprat med henne? Hun føler seg nok veeelidig mye mer voksen enn det hun er. Hvis du snakker til henne som en voksen, så vil hun kanksje høre etter? Spør henne om hun vil at bestemoren din ikke skal ha penger til mat fordi hun har ringt bort alle pengene hennes?

 

Dersom hun faktisk får så lite ukepenger at hun ikke har råd til å kjøpe f.eks kontantkort selv, og foreldrene dine har mulighet til å gi mer - få henne til å gjøre flere oppgaver i hjemmet, mot at hun får mer penger. Dersom hun derimot ikke oppfører seg, så vil alle pengene bli inndradd.

Lenke til kommentar
SteffyBoy = bergenser

Vi slipper ham/henne og hokjønn :w00t:

Bokmål er bokmål om du kommer fra finnmark eller sri lanka.

Vi skriver bokmål, dialekt prater vi.

Nei, ingen bergensere blir rettet på hokjønns- og ham/henne-regler i bokmål på skolen (kun nynorsk :thumbdown: ).

 

Selv har jeg alltid gitt blanke f*** i hokjønn (noe som jeg får svi for i nynorsk :( ), men prøver ofte å få korrekt han/ham/hun/henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...