Fredrik Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Det eneste som mangler nå, det er en gammel bestemor som undeviser i folkeskikk Hvem er det du kaller gammel? Uforskammede guttunge! Makan! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hvis du tar hun i å snakke i telefonen tar du telefonen fra hun og legger på. Sier hun noe smeller du til hun. Problem solved. SteffyBoy aka Dr. Phil Hvis du tar henne i å snakke i telefonen, tar du telefonen fra henne og legger på. Sier hun noe smeller du til henne. Problem solved. Likferd aka norsklærer SteffyBoy = bergenser Vi slipper ham/henne og hokjønn Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hun blir garantert bedre... var(er kanskje litt enda)et helvete jeg også når jeg var fjorten...som tiden flyr gitt! men du skulle bare visst hvor irriterende foreldre og søsken er, dere merker det ikke selv. men vær bestemt med henne, sett krav om respekt fra henne!men husk å gi henne litt også da! Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Bli ALVORLIG sint! Skikkelig hissig, hvor du svarer henne strengt som f** uansett hva hun svarer deg imot med.. Tilslutt blir hun redd og innser hvor idiotisk hun har oppfør seg Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Betal vennene hennes for å si hvor teit hun er osv... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 SteffyBoy = bergenserVi slipper ham/henne og hokjønn Bokmål er bokmål om du kommer fra finnmark eller sri lanka. Vi skriver bokmål, dialekt prater vi. Lenke til kommentar
Individual-48 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Du må bryte henne gradis ved psykisk, til hun blir en lydig tomat. -Trussler er fint. -Mye forvirring er bra, 1min er du gla i hu, anna er du sur på hu. -Få tak i ei dagbok fra hu heller no, så du kan press hu på litt. Du kommer aldri til å gjøre dette unz, så gidder ikke kjøre lista videre:D Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Gi henne advarsler. Når hun får 100%, så kan du banne henne fra huset i en kortere periode. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 SteffyBoy = bergenserVi slipper ham/henne og hokjønn Bokmål er bokmål om du kommer fra finnmark eller sri lanka. Vi skriver bokmål, dialekt prater vi. Jeg kan ikke ham/henne eller hokjønnreglene, har faktisk INGEN anelse om et ord er hokjønn eller ikke. Dere får unnskylde at jeg ikke har bodd i Norge så lenge, jeg prøver så hardt jeg kan. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Gi henne advarsler. Når hun får 100%, så kan du banne henne fra huset i en kortere periode. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 jeg sier bare: jeg kondolerer altså.. synes synd på deg og det mener jeg.. har vært borti noen av de der jeg også.. som noen sa her noen blir bedre med årene og noen blor bare værre... Du ble redd nå eller?? nei du får bare håpe på det beste... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg har fått husarrest Det med inndraging av ukepenger kan nok hjelpe. Hva med å ta en skikkelig alvorsprat med henne? Hun føler seg nok veeelidig mye mer voksen enn det hun er. Hvis du snakker til henne som en voksen, så vil hun kanksje høre etter? Spør henne om hun vil at bestemoren din ikke skal ha penger til mat fordi hun har ringt bort alle pengene hennes? Dersom hun faktisk får så lite ukepenger at hun ikke har råd til å kjøpe f.eks kontantkort selv, og foreldrene dine har mulighet til å gi mer - få henne til å gjøre flere oppgaver i hjemmet, mot at hun får mer penger. Dersom hun derimot ikke oppfører seg, så vil alle pengene bli inndradd. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 SteffyBoy = bergenserVi slipper ham/henne og hokjønn Bokmål er bokmål om du kommer fra finnmark eller sri lanka. Vi skriver bokmål, dialekt prater vi. Nei, ingen bergensere blir rettet på hokjønns- og ham/henne-regler i bokmål på skolen (kun nynorsk ). Selv har jeg alltid gitt blanke f*** i hokjønn (noe som jeg får svi for i nynorsk ), men prøver ofte å få korrekt han/ham/hun/henne. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 jeg håper vel ikke at hun søsteren har abonoment? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Det eneste som mangler nå, det er en gammel bestemor som undeviser i folkeskikk Hvem er det du kaller gammel? Uforskammede guttunge! Makan! -slettet- forsto nå att det bare var kødd ok,ok jeg vet dere hvil høre det, her: jeg dreit meg loddrett ut Endret 19. oktober 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Det eneste som mangler nå, det er en gammel bestemor som undeviser i folkeskikk Hvem er det du kaller gammel? Uforskammede guttunge! Makan! EHH, en bestemor? Så vidt jeg vet så betyr at "jeg tulla/tuller/kødda/dro deg i benet/osv.." edit2: og det sier du?!?! sikkert en som oppfører seg som en 13 åring eller no I ron i? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Er det ikke foreldrene som burde ta seg av oppdragelsen? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 tal noen velvalgte(!) ord til henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå