J00J Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hei, KJøpte en G551 Elitegroup bærbar pc, jeg leste på multicom (stedet jeg kjøpte den fra) og der sto det dette: "Kombinert dualformat DVD±RW og CDRW brenner. Leser også alle DVD- og CD-plater. 12x DVD les, 24x CDROM les, 16x CDR skriv, 8x CDRW skriv, 4x DVD-R skriv, 2x DVD-RW skriv, 2.4x DVD+R skriv, 2.4x DVD+RW skriv. Støtter SmartBurn som umuliggjør buffer underruns.". Dette vetyr vel at det er med DVD brenner? Det som er problemet mitt er at når jeg skal brenne en DVD-r cd så står det at programmet ikke finner DVD brenneren. Har testet Nero 6 Ultra edition og Roxio easy cd creator. Noen som har litt peil? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hva står det under enhetsbehandling i kontrollpanel om enheten? Evnt produsent og modellnr Lenke til kommentar
J00J Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Hva står det under enhetsbehandling i kontrollpanel om enheten? Evnt produsent og modellnr det står: "MATSHITA DVD-RAM UJ-820S" Lenke til kommentar
z00l Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Når du skal brenne i Nero, så må du velge om du skal brenne CD eller DVD fra meny du får opp når du starter programmet. -z00l- Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Må jo være en brenner det der. http://google.startsiden.no/index_no.html?q=UJ-820S&lr= Lenke til kommentar
J00J Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Når du skal brenne i Nero, så må du velge om du skal brenne CD eller DVD fra meny du får opp når du starter programmet. -z00l- Jeg får enten en beskjed om at det ikke finnes noen DVD recorder eller at cdene mine ikker store nok, cdene er på 4.7GB å filen jeg skal brenne er på 3GB. Fatter ikke hvorfor dette skjer. Endret 19. oktober 2004 av J00J Lenke til kommentar
qwert Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hva står det under enhetsbehandling i kontrollpanel om enheten? Evnt produsent og modellnr det står: "MATSHITA DVD-RAM UJ-820S" Forsøkt å oppdatere Nero? MATSUHITA UJ-820S støttes f.o.m. versjon 6.3.1.11. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 kanskje fortelle nero at det er en dvd du skal brenne og da, ikke en cd.. når du starter nero og du skal velge hva du skal brenne (som audio, data eller noe annet) så står det ett felt øverst der som det står "CD" i... Kan du endre på det, velger du "DVD" og vips, så kan du brenne dvd'er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå