Gjest medlem-16183 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Var på LAN i helga og lot datan stå i bilen en natt etter lanet, prøvde å sette den opp idag men dataen nekter å starte opp (ingen lys, ingen vifter går rundt...helt dødt. Har tatt med meg PSU'et mitt til muttern og fant ut at det funket perfekt... Har dere noen ideer om hva som kan feile min data? Har ikke klart å få den til å starte ved å bruke eliminerings metoden. Takker for alle svar. smint Endret 19. oktober 2004 av medlem-16183 Lenke til kommentar
bomelby Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 siden den ikke starter opp i det hele tatt er det vel mye som taler for at det er Hovedkortet som har "tatt kvelden". Grunnen er sansynligvis at du har fått fukt inni maskinen, det er tross alt ganske rått ute om nettene på denne tiden av året. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Men svarte faen det var jo derfor jeg venta en dag med å starte den opp ://// Joda jeg posta jo egentlig bare her fordi jeg ville få bekreftet at hk'et var dødt...Er det ingenting jeg kan prøve? Hårføner eller noe? Må ikke delene være fuktige når dataen starter for at de skal bli ødelagt? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Må ikke delene være fuktige når dataen starter for at de skal bli ødelagt? Nei. Elektronikken kan kortslutte seg selv ved fuktighet. Det ligger somregel endel oppladet strøm i f.eks kondensatorer på HK som har mer enn nok kraft til å ødlegge noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå