simenss Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Jeg har et skjema med en "fargevelger". Denne fargevelgeren er et eget pop-up vindu. Hvordan kan jeg få dette pop-up vinduet til å sende data tilbake til skjemaet? Altså: Vindu med skjema -> Åpner pop-up -> Velger farge i pop-up vindu -> Sender data til vindu med skjema Endret 19. oktober 2004 av simenss Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Dette må du nok ha et klientsidespråk som JavaScript for å oppnå. Lenke til kommentar
???????? Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Post dette i JavaScript delen av forumet så kan jeg gi deg et eksempel Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Flyttet til Webdesign til Javascript Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Sorry ???????? colorpicker.txt Endret 19. oktober 2004 av fjartan Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 ...og her er bildefilen. Eksempelet er fra Enjoydiary.com Lenke til kommentar
???????? Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Sorry ???????? Hehe... den ble flyttet mye senere i forhold til når jeg skrev det Lenke til kommentar
Kidder Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Når du åpner popup vinduet med vil popup vinduet ha en referanse til sitt parent vindu. Ta tak i det, hent opp referansen til feltet du skal legge verdien inn i og sett verdien direkte. MEN, jeg ser det er et bilde lenger ned her. Skal du plukke ut verdien fra et bilde kan du like gjerne gi opp å løse dette i javascript. Du må isåfall generere tabellen med bildene/fargene slik at du kan få en link eller trigge en onClick event hvor du tar med deg fargekoden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå