steinih Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Er det noen som har dette kortet her? Har lest litt rundt på forumet her og finner ikke så mye om det her! Er det noen som har noen eraringer med dette kortet her mtp overklokking osv... Den eneste informasjoen jeg har finni her på forumet har stort sett vert negativ, men noen ser jo ut til å vere fornøyd? Det er jo et billig kort(www.databutikken.com/no), men er det av dårlig kvalitet? /steinih Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Jeg hadde et POV GF2PRo kort og det virket fint :smile: 260core/460mem uten noe modding. Husker ikke akkurat Fart ,men det var fint og bra til og overklokke Lenke til kommentar
mirrormatch Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Har POV gf3 ti200 kortet. D fønker helt greit. Ramen er 4 ns og har klokka d til 200/500 uten prob. D e sikkert mer å gå på, men har ikke testa ordentlig enda. Bare ligg unna driverne som følger med, dem suuuuger!!! Mye for penga spør du meg. Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Quote: Den 2002-05-20 16:32, mirrormatch skrev:Har POV gf3 ti200 kortet. D fønker helt greit. Ramen er 4 ns.... hvordan fant du ut at det var 4ns ram, har du tatt av ramkjølerne og lest det av på brikkene? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Har akkurat det kortet med 64 MB RAM... Et bra kort, men ikke ikke overraskende bra når det gjelder overklokking(dårlig)... Kom opp til 220/460 MHz, men det var selv da tegn til ustabilitet. Har ikke så raskt minne, husker ikke hvor mange nanosekunder det hadde... :smile: Lenke til kommentar
mirrormatch Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Har både mailet produsenten (fikk svar dagen etter!!) og tatt av brikkene for å sette på as2 lim. Husker ikke produsent men d var 4ns brikker. Klokket til 200/500 før jeg tok av kjølerribbene på rammen. Har ikke hatt tid til å klokke videre men kan gi beskjed hvis jeg kommer mye høyere. Har btw 64 MB versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå